Recente inhoud door RegelSentaxs

  1. RegelSentaxs

    Einde wereld awards

    Blablabla Eric flop en noob. Hoop dat je gestopt blijft.
  2. RegelSentaxs

    Einde wereld awards

    Eens
  3. RegelSentaxs

    Farmen FarmGod

    misleidende reclame dit. Reported
  4. RegelSentaxs

    Hoeveel LC heb je

    ik speel met Rene, Rene loopt alles altijd dood. vinci heeft dus af en toe 2 lc en daarna snel weer 0
  5. RegelSentaxs

    SCRIPTPAPI JENS IS JARIG

    Het is inspirerend om te horen over iemand als Jens, die niet alleen erkend wordt voor zijn uitzonderlijke vaardigheden in scripting en programmeren, maar ook gevierd wordt voor zijn persoonlijke bijdragen aan het welzijn en de groei van zijn team. In de wereld van technologie, waar vaak de...
  6. RegelSentaxs

    Discussie Jouw favoriete wereldinstellingen

    Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 2.0 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 - Aanvalstiming aanvallen: 50 ms - Aanvalstiming verdedigingen: 50 ms Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: inactief - Boogschutters/bereden Boogschutters: actief - Technologieën: inactief...
  7. RegelSentaxs

    RIP TW.nl DISCORD

    Schiet maar op, daak moet Inno nog de server van het forum upgraden. Gaat weer een hoop geld kosten voor het arme Inno...
  8. RegelSentaxs

    RIP TW.nl DISCORD

    Tijd voor Skype
  9. RegelSentaxs

    tribalwars het nieuwe grepo

    Jaa in de tijd dat pp beurs nog niet bestond. Het moment dat de pp beurs er bij kwam is het starten 200x belangrijker geworden.
  10. RegelSentaxs

    tribalwars het nieuwe grepo

    mag niet helaas
  11. RegelSentaxs

    tribalwars het nieuwe grepo

    Goedenavond allemaal, Ik wil graag de aandacht vestigen op een recente ontwikkeling binnen Tribal Wars, waarbij een speler vandaag is verbannen vanwege het delen van zijn account. Het is opmerkelijk dat dergelijk handelen, waarbij meer dan één persoon actief is op een account, nu resulteert in...
  12. RegelSentaxs

    Praattopic

    Nou, eerlijk gezegd zie ik het anders. Ik bedoel, topstammen hebben altijd al strategieën bedacht en elkaar soms ontzien om later een spannender gevecht te hebben. Dat hoort nu eenmaal bij het spel. En laten we niet vergeten dat een deel van de charme van Tribal Wars juist in die strategische...
  13. RegelSentaxs

    En de (nu al! Je verwacht het niet), winnaar van flop van het jaar is: ....

    Was het eigenlijk wel een punt van discussie? Ze hebben zichzelf vanaf het allereerste NAP al neergezet als een flop.
  14. RegelSentaxs

    Discussietopic - Nieuw community management

    Ik wens je alle succes toe bij het opvolgen van iemand na 17 jaar. Ik hoop van harte dat je snel een geschikt en plezierig team kunt samenstellen. Ik kijk met interesse uit naar de ontwikkelingen. Toch moet ik eerlijk bekennen dat ik me zorgen maak over mogelijke ontwikelingen. Graag hoor ik...
  15. RegelSentaxs

    Golden Awards

    Volgens mij komen de meeste spelers van w85 vandaan waar het dus wel 50/50 was. Het klopt wel dat zowat heel 85 op enkele acc/spelers na in Venom zitten maar het is dus niet zo dat het continue de zelfde teams in 1 stam zitten op elke wereld. Daarnaast heeft 85 ook laten zien hoe vervelend en...
Bovenaan