Recente inhoud door RedrunNerL

  1. Praattopic

    Dat kan je wel zeggen...
  2. Premium Beurs

    Jij ook bedankt voor de uitleg. Blijkbaar heb ik het niet helemaal goed uit je tekst gehaald.
  3. Premium Beurs

    Maar dit is wel iets waar misschien iets aan gedaan moet worden. want dan zou het boosten moeten zijn. In W89 kregen we een ban en een behoorlijk aantal dorpaftrek voor boosten en dat was alleen maar vanwege internen. Dan ben in van mening dat dit ook boosten is, maar dan het boosten van een...
  4. Premium Beurs

    @Vanquisher. bedankt voor je reactie, dat wist ik niet. zoals je kon zien was ik in de veronderstelling dat het niet kon. Weer wat geleerd:biggrin:.
  5. Premium Beurs

    Maar gs kommen standaard per 16 (vandaag17) per hele minuut binnen. als je zelf niet handmatig refeshed gebeurt dit om de 5 of 10 seconden. zolang het niet refresed is en dus dat aantal er komt de staan kan je de gs ook niet aannemen. bij 0 gs ik de balk dus niet in te vullen. Ik refresh...
  6. Premium Beurs

    Als de beurs leeg is kan je geen getal invullen @Slave To The Rhythm. Daarom vind ik het ook zo vreemd. het gebeurt 99 van de 100 keer vanuit een lege beurs. En ik ben het met jullie eens dat er idd af en toe geluk bij moet zitten, maar niet meer dan een uur lang ongeveer iedere minuut, dat...
  7. Premium Beurs

    Beste Dechiled, Bedankt voor je vriendelijke reactie. altijd fijn als iemand inhoudelijk reageert:). Zelfs als dat zo zou zijn wat je aangeeft en het dus compleet aan mij ligt, dan is mijn vraag nog steeds of dat niet tegen de regels is? Het is niet 3 of 4 keer, maar wel meer dan 20 keer...
  8. Premium Beurs

    Ter verduidelijking het gebeurde iig tussen 22:30 en 23:45 en vaak rond de 800 gs
  9. Premium Beurs

    Hallo allemaal, Ik zit de afgelopen uren veel op de premium beurs en er werkt iemand met (denk ik) een macro die grondstoffen binnen minder dan 1/2 seconde grondstoffen verkoopt op account 1 en direct op account 2 inkoopt. alle drie de grondstoffen achter elkaar, daarnaa zit er tussen de 40 en...
  10. Overig 4 tabs openen

    Beste Warre, bedankt voor je snelle reactie. Hier zat inderdaad het probleem.
  11. Overig 4 tabs openen

    Kan het kloppen dat deze maar 1 tap opent i.p.v. 4? of gebruik ik het verkeerd?
  12. Adelplanner

    Het ligt inderdaad bij de stamleiding. Nogmaals bedankt voor de snelle reacties. De Topic mag gesloten worden.
  13. Adelplanner

    Bedankt voor jullie reacties! is ga het even navragen.
  14. Adelplanner

    Goedemiddag, Ik ben sinds een tijdje weer terug op Tribalwars. en ben rustig me ding aan het doen op wereld 80. Nu zit ik bij een stam en was aan het kijken waar de adel kan nergens de adelplanner vinden. waar zat dit ook alweer? Met vriendelijke groet, Red
Bovenaan