Recente inhoud door RedGeneral

  1. RedGeneral

    Het TW ganzenbord (wedstrijd)

    Speler: RedGeneral Kleur: paars
  2. RedGeneral

    MBs OS verlenen

    Dank voor je reactie. Mijn dreiging was juist ook de bedoeling om dit topic is aan te zwengelen. Gelukkig weet jij goed naar jezelf en de stam te kijken. En ja het is hoe het is inderdaad. Onderstaande reply is wel de beste van allemaal! Dank .inevitable Verder wil ik duidelijk aangeven dat...
  3. RedGeneral

    MBs OS verlenen

    Ik ben benieuwd hoe dit in de toekomstige werelden gaat werken als MBs geen ondersteuning meer kunnen krijgen. Ik denk dat dan de zeer goede spelers meer boven water komen (buiten de full PP spelers natuurlijk). Ik heb overigens ook nooit begrepen wat er leuk is om MB of DU te zijn. Je bent...
  4. RedGeneral

    MBs OS verlenen

    Kennelijk zijn jullie er trots op. Niet echt fraai voor zo'n grote stam. Maar duidelijk is het iig wel. Dank daarvoor.
  5. RedGeneral

    MBs OS verlenen

    Ik ben er wel blij mee dat dit op nieuwe werelden tegen wordt gegaan. Dit maakt het spel een stuk eerlijker. Een afkoel periode is inderdaad een manier. Hoewel 2 dagen dan ook wel weer kort is. Maar je moet iets. Ik heb nooit met MBs gewerkt en toch aardige resultaten weten te halen. Goed om te...
  6. RedGeneral

    MBs OS verlenen

    Via deze weg wil ik polsen wat een ieder denkt over hoe de grote stammen OS verlenen aan hun MBs. Ja, eerste reactie was van mij ook "dat kan toch niet buiten je stam met deze wereld instellingen?". Helaas is hier natuurlijk weer een mooie omweg gekozen om het wel te kunnen, die niet kan wat...
Bovenaan