Recente inhoud door Rarwghhh.

1. Rarwghhh.

Het grote complimententopic

Ja, kijk bij een toren wereld is dit wel gewoon normaal natuurlijk. Als je een dorp op legale manier pakt. Doordat Bijvoorbeeld Kyuaka een blitz doet op QID en zo een legale CF pakt en er een mooie toren plaatst. Voor nu zou ik bijna zeggen: QID pak even dit dorpje: 484|546 Bouw er een mooie...
  2. Rarwghhh.

Hmm, had er niet zo over nagedacht. You got me :D Echter lijkt het hier op een actie die Melvin uit voert met gedachte: ''als ze mij er op pakken, dan kunnen ze mij niets maken want ze zijn zelf ook zo bezig''. In plaats van het zelf bespreekbaar te maken voordat er ophef over hem komt.
  3. Rarwghhh.

Top/Flopspelers

Oh excuus, Vangquisher moet natuurlijk eerst wat dorpen edelen, + jullie moeten rekening houden met de 20:1 regel. Niet aan gedacht. We gaan het zien.
  4. Rarwghhh.

Over beide kanten valt inderdaad iets te zeggen, maar het feit dat Tyrant pas begint te wijzen, wanneer zij op een ZWARE CF gewezen worden en niet daarvoor. + dat Melvin de stam die door Salt geclusterfuckt is gaat benaderen, slaat gewoon helemaal nergens op. De manier hoe Melvin met de...
  5. Rarwghhh.

Top/Flopspelers

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Noire ook op de 100 dorpen zit. Als hij nummer 1 was, was het zeker wel goed gekeurd, omdat hij in je stam zit? Natuurlijk is het ruk dat werelden zo snel gaan door die lompe events van Inno. Alleen om dit nou op de spelers te steken is gewoon stom...
  6. Rarwghhh.

Post je de rest van het gesprek er ook even bij? Waarin duidelijk is dat het geen online check is. manmanman, wat kan jij alles goed verdraaien
  7. Rarwghhh.

Dus als 507|556 gepakt wordt door een vijand, is dit ook een twijfelachtig dorp en mag die behouden worden?
  8. Rarwghhh.

Dan alsnog siert het je van normen en waarden dat je gewoon geen CF gaat maken of kan dat niet in jou hoofd? Moet je altijd vies spelen om tot winst te komen? Wow whoops im drunk. Ik was gehaast aan het typen, ik erger mij gewoon aan het feit dat de benadeelde stam gelijk met vingers gaat...
  9. Rarwghhh.

Wie heeft het over CFen? Ik heb het nu over de situatie van Melvin, stop alsjeblieft met vingers wijzen naar de andere stam. Als jullie daarover begonnen en lieten zien hoe of wat ( of desbtreffende spelers) dan hadden we daar over gepraat en was ik er ook in mee gegaan. Om nu de heletijd de...
  10. Rarwghhh.

Wat? Jou reden om een CF te leggen is: '' hij wilde in early game een stab plegen''. Zal mij een worst wezen of dat tegen jou was of wat dan ook, een CF pleeg je gewoon niet. Jij hebt dat wel gedaan en probeert het goed te praten. Ik spiegel alleen jou redenering op je zelf. Maar nu ga je weer...
  11. Rarwghhh.

Excuus mocht het geen stab noemen, was gewoon vies spel. Mijn fout. Maar bij Murus mag Salt dat doen dus? Hoop dat @et Murus Magnificum hier van op de hoogte is, dat dit komt door jou regels die puur voor eigen belang gelden :).
  12. Rarwghhh.

Prima, dus als Salt in de endgame CF's bij jou of Murus zet, is het ook goed? Want jullie zijn ook stabbers? Duidelijk Melvin! Je bent weer een topper!
  13. Rarwghhh.

Ben wel benieuwd wat er in @Kyuka zijn hoofd om gaat, ga je hier zelf ook nog een deftige reactie op geven? Dan doel ik als een reactie puur op jou actie, niet weer dat gewijs naar Salt. We willen een reactie van je horen over JOU clusterfuck.
  14. Rarwghhh.

Jawel, je praat hier wel onzin. Mods bannen soms zonder enig bewijs te hebben. Heb hier al over andere situaties geklaagd bij het TW team, maar wordt weinig aan gedaan. Het lijkt alsof ze ´´preventief´´ bannen en dan pas gaan onderzoeken. Moet toegeven dat je hier niet zo fair bent met een ban...
  15. Rarwghhh.

Nu vergeet je de legend: @.inevitable