Recente inhoud door Ramoth

  1. Ramoth

    vf weekkrant

    Thanx
  2. Ramoth

    vf weekkrant

    Precies het is tenslotte nieuws dat ik er weer ben :engel:
  3. Ramoth

    WVJV XII

    Ja zeker. :D volwaardig lid van het forum
  4. Ramoth

    WVJV XII

    Wat een lijst met namen. Verrast dat ik de helft ken. :eek: maar ja, dit is natuurlijk veel te veel werk. Eerst maar weer eens rondkijken hier
  5. Ramoth

    PLAATS EEN BET: Wie wordt onze nieuwe forum modt?

    Inderdaad :D Oh dat was me nog niet verteld. Maak ik zeker geen kans :(
  6. Ramoth

    PLAATS EEN BET: Wie wordt onze nieuwe forum modt?

    Helaas, pindakaas Daar kunnen meningen wel over verschillen. o_O
  7. Ramoth

    PLAATS EEN BET: Wie wordt onze nieuwe forum modt?

    Nou, dit is het vrije forum. Volgens mij is hier altijd discussie over dingen... Dus ik ben tegen! Vrije forum is nog maar een slap aftreksel van wat het was. Die kunnen iemand met mijn kwaliteiten niet aan. :rolleyes:
  8. Ramoth

    PLAATS EEN BET: Wie wordt onze nieuwe forum modt?

    Hm... eens kijken. Hoeveel kan ik nog winnen..., altijd al bitcoins willen hebben. Deze dan maar: Vrouw | 4.74 Of zou ik hier nog mee wegkomen? Bekend persoon bij VF | 8.46 Bekend persoon bij zowel VF als wereldfora | 12.58 Vast niet :P
  9. Ramoth

    [Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

    Na de beul actie gaat mijn BM stem naar Wizzy Voor de lynch Monobear omdat ik de hierboven genoemde redenen wel begrijp en geen beter doelwit heb.
  10. Ramoth

    [Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

    Zeg dat wel. Gaan netwerk potjes altijd zo?
  11. Ramoth

    [Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

    Je loopt wel erg makkelijk mee zeg. Hm... maar ik heb nooit met Time gesproken. Heb in mijn eerste 2 dagen bijna niemand gesproken.
  12. Ramoth

    [Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

    Sorry, lange dag werk (zie mijn eerste post in het topico ook) gisteren. En toen ik eenmaal thuis kwam opeens tante geworden. Dus WvW was het laatste in mijn gedachten Omdat ze geen antwoord geeft op een vraag wat ze van haar rol vindt is ze verdacht? Ik heb meer nodig dan dat. Uhm...oke...
  13. Ramoth

    [Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

    Niet iedereen heeft tijd om met iedereen te praten. Ik vind jou vaag, jij vindt mij vaag. Ik denk dat we er goed uitkomen zo ;)
  14. Ramoth

    [Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

    Na wat gelezen te hebben besloten om voor BM op Capricorno te stemmen. Niet echt een reden voor. Maar hoewel er veel wordt gezegd dat mensen goed zijn heb ik daar geen weet van. Voor lynch stem ik op Greengang. Vage post aan het begin. Zegt misschien helemaal niets, maar ik heb momenteel nog...
Bovenaan