Recente inhoud door r00t

  1. r00t

    Stats Simpele troepenteller

    Thanks, doet precies wat het moet doen :)
  2. r00t

    Verdediging Toxic Donut's Incomings Enhancer.

    Ohh dit is echt ontzettend gaaf. Ik ga morgen kijken of ik mijn stamgenoten op classic kan forceren dit te gaan gebruiken! Thanks voor het ontwikkelen hier van <3
  3. r00t

    Discussie Updates discussietopic

    Ik heb hem vandaag dacht ik wel in de speed gebruikt. Zou dat kunnen, of ben ik nu gek? Well, natuurlijk ben ik gek, maar dat terzijde..
  4. r00t

    Spotprenten

    Ah shit, dan had je @Almighty Adhesive Tape om hulp moeten vragen!
  5. r00t

    Spotprenten

    Hey, volgens mij heb ik ook alleen vp en muur gesloopt toch?
  6. r00t

    Spotprenten

    underrated hahahaha
  7. r00t

    Package TribeShare

    Dit is verwacht, dit is onderdeel van het stukje authenticatie, dat alleen jij, en de mensen waarmee jij de info deelt, bij die info kan komen.
  8. r00t

    Slimmere troepen AM

    Yes, please!
  9. r00t

    Wereldwinst

    Ja ik werd ineens gepinged dat mijn VV niet meer kon loggen, hij kon maar zoveel uur per 48 uur VV doen. Dus toen snel iemand moeten fixen om te loggen voor me haha. Maar was zeker een mooi feestje op Intents :D
  10. r00t

    Wereldwinst

    Intents zeker? :p Dan is dat bijzonder respectabel, ik heb toch maar iemand op m'n account genomen, want ik had het niet gekund hoor
  11. r00t

    Speedronde #6000 - Special ronde (29.05 19:00-12.06 19:00)

    Ik ben stiekem best blij verrast met de activiteit in mijn Stam 8, tuurlijk, hoop mensen die niet spelen. Maar heb meer reacties op het forum gekregen dan ik had durven hopen
  12. r00t

    Wereldwinst

    24 uur nadat je je account op delete hebt gezet :p
  13. r00t

    Hoe vlaggen farmen

    Overigens ook goed om te weten, is dat je op de speed werelden en de classic wereld geen vlaggen krijgt (of kunt gebruiken)
  14. r00t

    Spotprenten

    Ja ik ook, dat was dan weer wel een waardevolle toevoeging
  15. r00t

    Stemtopic speedronde 6000

    Algemene informatie * Start: Zondag 29 mei 13:30 * Einde: Zondag 12 juni 01:00 * Snelheid: 50 * Overwinningsvoorwaarden: Het account met de naam: 'r00t' wint deze ronde. (Okey fine, grapje, stam met de meeste punten wint) Wereldsysteem * Ridder: Nee * Ridderitems: Nee * Boogschutters: Nee *...
Bovenaan