Recente inhoud door R.E.L

  1. Golden Awards

    Een Meme Tweet over een andere game maar die ik toch echt in het intern spelletje kwijt kan wat hier rond gaat .......... zullen vast zoals in vele posts benoemd is een hoop kwaliteit op accounts zitten maar al die interns en 10000MB's XD
  2. Roasttopic w78

    als ik jou screen shots lees praat iemand anders voor greg in de nacht ? dus idk wat ik daar uit halen moet en zoals je ziet ben ik de 22e pas gevraagd om te komen spelen op het account en nogmaals in de pm's staat letterlijk niks anders als wat ik al gedeeld heb wat ook maar een tikkeltje met...
  3. Roasttopic w78

    greg geeft ook hier aan dat dutch niet meer reageerde ? spoken zoeken terwijl ze er niet zijn nog steeds aan het afdwalen van m'n eerste topic helaas
  4. Roasttopic w78

    deze chats zijn van 22e ? en meer chats dan wat ik al gedeeld heb zijn er niet zoals je ook ziet op mijn screenshots dus idk @Serenity
  5. Roasttopic w78

    Dus opnieuw nou :) Wie o Wie ?
  6. Roasttopic w78

    @Serenity @McAwesome Hoe hugo & Rutte jullie zouden noemen is complot gekkies ik houd het bij ( jammer dat ik tot zo diep iemand anders zn tegen schuld bewijzen moet ) en nog erger dat jullie van mijn eerste post afdwalen ;) beetje erg jammer maar hier gesprekken van iemand anders waar...
  7. Roasttopic w78

    en voor als je het wilt weten XD ik heb het gewoon na gevraagd want heb het toevallig ook vandaag pas terug gelezen @Perfect Hatred
  8. Roasttopic w78

    weet eigenlijk niet zo goed wat er valt te ontkrachten na dat screenshotje van net. en er is geen sprake is geweest van nachtelijk contact
  9. Roasttopic w78

    nee is niet erg ben ik van op de hoogte XD dat van dutch zoals ik de PM's terug lees is het precies die screen wat ik net achterlaat hij wou geen fusie toen was die weg
  10. Roasttopic w78

    beetje rond vissen is meer dan normaal in een situatie waar ik het persoonlijk niet mee eens ben lol ? Gaat over de vv en met dutchboy speelde ik nog niet op het account kwam op t account toen een van z'n laatste dorpen overnamen lol ? ik heb het even voor jou gemarkeerd
  11. Roasttopic w78

    zal wel een reden hebben dat die niet meer gereageerd heb >? en mij weg zetten als een driftkikker hahaha En nogmaals het is niet mijn account ik ben ook pas later bij greg komen spelen
  12. Roasttopic w78

    houd het een beetje spannend XD beetje rond vissen is meer dan normaal in een situatie waar ik het persoonlijk niet mee eens ben lol ? en met dutchboy speelde ik nog niet op het account kwam op t account toen een van z'n laatste dorpen overnamen
  13. Roasttopic w78

    ps: ik ben niet degene die al die antwoorden heeft getypt ( en mijn vraag is niks driftkikkers aan ) vind het eigenlijk best normaal om niet een vv te draaien van iemand die niks met mij te maken heb of het mijn groei nou helpt of niet ;) @Perfect Hatred mvg J
  14. Roasttopic w78

    wie is wel een man/vrouw om te vv'n maar durft niet eens even z'n naam achter te laten ?
  15. Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

    altijd t zelfde liedje hierro lool
Bovenaan