Recente inhoud door Qui Intus Diaboli

  1. Qui Intus Diaboli

    Farmen FarmGod

    Omdat je dit doet op .NET en niet op NL?
  2. Qui Intus Diaboli

    Verdediging Toxic Donut's Snipe Calculator.

    Proficiat, jij bent de winnaar. :tongue:
  3. Qui Intus Diaboli

    Einde wereld awards

    Gelukkig voor hem niet meer neen!
  4. Qui Intus Diaboli

    Einde wereld awards

    Je onderschat Dries
  5. Qui Intus Diaboli

    Einde wereld awards

    Meestal @Kerouac en ik en dan gaande weg komen er wel wat mensen bij , deze wereld terwijl ik een break nam hebben Ben, Bas, Nicky en Rene het zeeeeer goed gedaan. :)
  6. Qui Intus Diaboli

    Einde wereld awards

    Je weet duidelijk niet waarover je praat. :) Ik wens het niemand toe waarom ik toen gestopt was. :)
  7. Qui Intus Diaboli

    Farmen FarmGod

    @warre flop
  8. Qui Intus Diaboli

    Verdediging Toxic Donut's Snipe Calculator.

    Wanneer @Kr33log de update doorvoert: Versie 2.0: - Het hoofdvenster heeft een andere vorm gekregen met een duidelijkere structuur voor de instellingen. - De optie om een gap tussen snipe-opties te selecteren is toegevoegd. - De berekeningsmethode voor het snipen is aangepast om sneller te...
  9. Qui Intus Diaboli

    Farmen FarmGod

    Ik zou er naar kunnen kijken maar tegen dat de keuring erdoor is zitten we aan w100.
  10. Qui Intus Diaboli

    Farmen FarmGod

    #spam
  11. Qui Intus Diaboli

    Overig WatchtowerFinder

    Om hierop te reageren, het feit dat dit script sinds oktober offline is en het nu pas opgemerkt word denk ik ook niet dat het men tijd waard is om het terug in leven te roepen tbh. Als een andere scripter het ziet zitten go ahead, zoals @jefrike even woorden bij daden voegen ipv puur commentaar...
  12. Qui Intus Diaboli

    Overig WatchtowerFinder

    Waarom verspreid je gezever op het AF? Deze scripts zijn offline gegaan of staan nu publiek op het AF wegens de nieuwe regels, maar jij weet vast alles. :O *De reden dat deze scripts publiek geworden zijn is omdat er nieuwe regels gekomen zijn, zonder die nieuwe regels had iedere scripter nog...
  13. Qui Intus Diaboli

    Overig TimeTool

    Valt alleen op te lossen door bottenkraker aan te passen en met 2 aparte velden te werken (date en time apart) bv voor mobiel. Maar geen idee of veel mensen dit mobiel gebruiken dus of dit nodig is :P
  14. Qui Intus Diaboli

    tribalwars het nieuwe grepo

    Het bannen van MAC-adressen is iets dat meestal op het niveau van het netwerk gebeurt, zoals Xbox Live. In webbrowsers hebben gebruikers doorgaans geen toegang tot deze functie. Ben geen netwerk expert maar browsers kunnen normaal nooit aan je MAC-adres, eveneens zijn zo banns niet bepaald...
Bovenaan