Recente inhoud door PTXgamer

1. PTXgamer

Problemen in F!x.?!?

Hele goeie zelfreflectie wist niet dat je het in je had! chapeau markiemark
  2. PTXgamer

Problemen in F!x.?!?

ik hoor een hoop beschuldigen maar geen BEWIJS KOM OP MET DIE SCREEN!!!
  3. PTXgamer

Problemen in F!x.?!?

Nee hoor, corus heeft le roy met zijn geweldigen offensieve aanval weggespeeld!
  4. PTXgamer

Problemen in F!x.?!?

een 1v1v1 is ook bijna niet mogelijk de zwakste word namelijk altijd als eerste opgeedelt en zodra 1 stam daar niet aan mee doet valt die al af want die komen dan tegen zoon kwalitatieve achterstand dat het bijna onmogelijk is om goed te maken. zie w71 indien toaw geen nap had met fier was een...
  5. PTXgamer

Problemen in F!x.?!?

sinds wanneer is een beleid altijd een negatief beleid? jullie stonden kwalitatief achter dit hebben jullie daadwerkelijk goed gerecruit(niks miss mee) maar dat noem ik wel een beleid of die nou goed is of niet... daarnaast heeft Fix ook 2 mb’s in de stam dus fix telt ook 10 leden?
  6. PTXgamer

Problemen in F!x.?!?

zoals je gelezen hebt komen er wel recruits aan vanuit fix?
  7. PTXgamer

Problemen in F!x.?!?

niks? maar of dan geen tegen actie te verwachten van fix is wel een beetje naief, en ik ben bang dat deze wereld op een w71 gaat lijken....
  8. PTXgamer

Problemen in F!x.?!?

Had je wat anders verwacht dan? na het recruit beleid van zowel planet als van methode?
  9. PTXgamer

Stab of geen stab?

ik kijk wel uit drek ga ik op jullie lijken en laten we eerlijk zijn dat wilt niemand...
  10. PTXgamer

Problemen in F!x.?!?

flippy je suckt gewoon joejoe
  11. PTXgamer

Stab of geen stab?

kunnen jullie allemaal terug naar het VF? niemand heeft zin in deze onzin...
  12. PTXgamer

Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

farmslet zijn is ook het enige waar jij goed in bent?
  13. PTXgamer

Stab or no stab

het aanvalsbericht is een ander dorp dan er op de eerste foto mee word aangevallen? er is NIET GETAGGED dus je ziet de vijand zijn dorpsnaam deze komt niet overeen met het aanvalsbericht...
  14. PTXgamer

Stab or no stab

dorp dat je op de eerste foto ziet heeft een andere naam dat je op de 2de foto ziet? daarnaast geen nachtbonus zoals hier wel onder vermeld word? en geen datums/tijden? amateur...
  15. PTXgamer

Stab or no stab

kom is met bewijs dan niet zo moeilijk toch?