Recente inhoud door ProjectOne

  1. ProjectOne

    Nacht brakers

    Normaal hoor je wat anders
  2. ProjectOne

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Leuk het bericht aanpassen, na mijn reactie. Maar dat jump-dorp had ik al voordat er een N.A.P was.
  3. ProjectOne

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Heel leuk en aardig, maar waar ga je in je bericht nou inhoudelijk in op de kwestie? En als je nu iets gaat bewijzen, dat dorp wat ik daar gebruikte als jump-dorp had ik al vele malen eerder dan dat er een N.A.P was.
  4. ProjectOne

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Als de enige reacties die gegeven kunnen worden zijn van M.A. is triest, dan valt er weinig te discussiëren lijkt me. Van jou hebben we nog geen één zinnige opmerking gezien op het forum. In plaats van dat je ergens inhoudelijk op ingaat. En de reden van die report is vrij duidelijk, in onze...
  5. ProjectOne

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Vriendjespolitiek is ook wel een ding geworden op TW, en inhoudelijke reacties zijn ver te zoeken tegenwoordig nog. Verder zonde om dan nog woorden hier aan vuil te maken.
  6. ProjectOne

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Het ging niet om -V- maar om het account waar jij onder andere op speelt, namelijk La Kouchov Obarkarchov. Ik weet inderdaad dat er een support aanvraag is ingediend hierover door iemand uit mijn stam, dat heb je zeker goed. Echter kan ik daarom nog wel benieuwd zijn naar wie zo iets beweerd...
  7. ProjectOne

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Over de kwestie op OldSkoolKid komt vanavond nog een uitgebreide reactie op het forum. En over de andere kwestie ben ik wel zeer benieuwd wie zo iets beweerd?
  8. ProjectOne

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Grappig, waar zie je dat ik enigszins ergen heb geboost? En waar zie je dat ik enigszins ergens een support aanvraag heb ingediend om mensen te 'naaien' voor boosten? Toch word ik nu 'zielig' gevonden, terwijl van beide claims weliswaar niks waar is. Er worden allemaal verwijten hier gegooid...
  9. ProjectOne

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Bedankt voor deze zeer nuttige volwassen bijdrage, zonder enige onderbouwing. Is het Tri Bal Wars forum naar dit niveau gedaald? Of zijn er ook nog mensen die wel degelijk een onderbouwde mening kunnen geven? Lijkt me wel zo volwassen.
  10. ProjectOne

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Goedemiddag, Een verwijt zonder enige argumentatie. Maar goed, bedankt voor je bijdrage. Persoonlijk vind ik het vooral triest als een top 5 speler een hele stam gebruikt als persoonlijke N.A.P en dorpen recapt indien er treintjes op de dorpen van deze stam komen. Maar goed, dat is weer een...
  11. ProjectOne

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Goedemiddag, Bedankt voor je post Darkheerser, je vergeet alleen wel wat belangrijke toevoeging aan dit hele verhaal te benoemen. Wat dark heerser vergeten is te melden: Dat is terwijl de N.A.P nog actief was, zijn er plotseling allemaal aanvallen van jullie stam binnengekomen op Liquid...
Bovenaan