Recente inhoud door problem

  1. problem

    Spotprenten

    jij voelt jezelf wel heel groot he :rolleyes:. maar goed, iig weer leven in dit dode forum
  2. problem

    Spotprenten

    ohja, discord is ook terug te koppelen aan Inno ja. net als whatsapp, facebook etc. en kata's hoef je niet te verwachten als wij ze ook niet krijgen. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn,
  3. problem

    praathoek

    Je komt met een mb leger extra incl. De grote overmacht die je al had. Ik hop wanneer ik wil. Mvg
  4. problem

    Golden Awards

    te weinig inderdaad
  5. problem

    OF-BLOOD

    Hongerig in dorpen harken zijn we
  6. problem

    W85: Challenge Guaranteed or not?

    El grande moet accounts beoordelen? Gdumme wat een mooi tijdperk leven we in Mvg
  7. problem

    De praktijken van Little Kitten

    Eens een kut account, altijd een kut account #FreePiet
  8. problem

    Grijs

    tegenstand wordt niet ontlopen, je mag en kunt ons gewoon te alle tijde aanvallen hoor? als jullie/blood dat dan doen zoals op IJKYO ligt dat niet aan ons
  9. problem

    Golden Awards

    Leuk lijstje, maar snap niet dat je OF onderschat en niet veel van verwacht had als je ziet wie er allemaal spelen in OF:)
  10. problem

    Einde Wereld Awards

    Bedankt kerel
  11. problem

    Golden Awards

    Beste speler: Meerdere die eruit springen,Dirk, Kaas, Mien, Enkele van IJKYO,Op daffy, op dorps en op Dom zitten ook topper, Dit is dan van OF. verder valt dabbeljoe mij ook niet tegen. houden zich knap staande. Beste stam: Hier moet ik de stam neerzetten waar ik zelf in zit, dit is namelijk...
  12. problem

    Stab Damage?

    Vindt het vrolijk edelen van die dorpen wel lager dan laag
  13. problem

    Stab Damage?

    1e fout ligt bij DS ja. Maar waarom zou je dan ingodsnaam ingaan op het internen van die dorpen met die mb? Die vraag ontwijk je al meerdere keren. Zegt genoeg
  14. problem

    Stab Damage?

    Net als jullie actie die niet goed valt te praten
  15. problem

    Golden Awards

    Dom Top!
Bovenaan