Recente inhoud door Priest

  1. Priest

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    dorp2,3... zie je opt kaartje, geen zin om alles te copy paste, jezus waarom zijn die pipo's zo gebrand op bewijzen terwijl ze weten dat het voor het rapen ligt De reden dat wij op dit soort dingen ingaan, is omdat je leugens verspreid. Jij beweert opnieuw dat wij, MA, bb in jou cluster...
  2. Priest

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Dit toont al weer genoeg aan, je maakt een elle lang bericht waarin je het ene verwijt naar het andere verwijt maakt gebaseerd op veelal leugens. Deze toon ik aan via screenshots die jouw bericht direct ontkrachten. De reden achter deze waterval van frustratie heb ik nog niet kunnen ontdekken...
  3. Priest

    Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

    Beste Darkheerser, Ik zal jou bericht in stukken hakken en ze per deel beantwoorden. Je verwoord de ligging inderdaad mooi, na de uitval van Chucky hebben wij in verband met de ligging inderdaad spelers gevraagd onze stam te joinen. Net zoals jullie. Wij zijn op zoek gegaan naar stammen voor...
  4. Priest

    Spotprenten

    Ik ook, maarja werk is belangrijker dat dit spel haha.
  5. Priest

    Spotprenten

    Klopt, moest werken. dus was er idd niet. 8 mil tegenover 1 mil is wel overmacht, maar oke haha Anders was het ook alleen maar uitstel van executie. Heb btw ook nooit verkondigt dat we zouden winnen.
  6. Priest

    Spotprenten

    3/7 tales + een mb* Maar was ook niet zo gek dat het goed ging met zo'n overmacht haha. Moest er hier maar het beste van maken toch. ;)
  7. Priest

    Spotprenten

    Beetje zoals de massa van Tales.?
  8. Priest

    Spotprenten

  9. Priest

    Top/Flopspelers

    Gebruik je die Kata om hoofdgebouwen, boerderijen of andere gebouwen naast de muur te slopen dan?
  10. Priest

    Spotprenten

    P.s. de bewijzen voor men die het niet voor de geest kan halen: bewijs 1: Bewijs 2:
  11. Priest

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Insomnia kan je van je lijstje vegen, het klopt dat er VV gedraaid is omdat wij in need waren van een vv'er omdat ik zelf in 2 dagen tijd 3 uur slaap had en moest werken. De hoofdspeler was een paar dagen weg dus hadden we vv nodig. Tegenwoordig vind je een nachter niet meer zo snel dus wij...
  12. Priest

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Welkom bij de klantenservice van Pugna, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alstublieft, er zijn nog 3 wachtenden voor u.
  13. Priest

    Spotprenten

  14. Priest

    Stelling van de dag

    Wie verwijt jullie dat je met clowns fuseert?
  15. Priest

    Stelling van de dag

    Voordat ik inhoudelijk reageer vind ik het wel echt weer prachtig dat je je post weer zo draait en eindigt met een sneer naar maai, terwijl ik hun gewoon eens buiten me vraag wou houden haha. Deel 1. Jammer dat je toch weer over maai begint, maar het is sinds de leave van orde wel zo dat je of...
Bovenaan