Recente inhoud door Pretje

  1. Spotprentjes

    Denk niet echt dat die 100 dorpen een punt bewijzen verteld meer dat alea. Dik geflopt is (ja dat zeggen wij op Smokey) Hi ho heeft zichzelf veel beter bewezen offensief gezien dan fier op deze aanval na. Zoveel runner accounts manman Al heeft hi ho hier ook al enkele gelukjes mee gehad...
  2. Golden Awards (special addition)

    Net bericht xx je buurman. Al zag ik de humor wel erin van we nemen 1000 jaren geen dorp omdat ik zo slecht aanviel..
  3. Top & Flopspelers

    Top of flop Night train Wat is jullie mening door klokje rond bezet account 4 man sterk.
  4. Spotprentjes

    HAHAH ik wilde deze posten je was me voor.
  5. Top & Flopstammen

    Oke bij deze hebben wij dat dorp nooit gestackt gehad zou dat persoonlijk ook afkeuren. Ik stack wel de kleinere spelers in mijn cluster mochten die er liggen. Gaat niet enkel om NT met de mb's he:p DT/ijkyo/noble/prone Nee de dorpen die van Arjan zijn stamgenoten zijn genomen dat kan...
  6. Top & Flopstammen

    Ah net was het afgekeurd door NT omdat het niet zijn stamgenoten waren en nu weer wel. Hoe groot is die plaat?
  7. Top & Flopstammen

    Dat waren niet zijn stamgenoten Gestackt? Dat is nieuw weer een losse flodder :p Maar zoals al eerder vermeld icenoble doet hetzelfde. En toen ik dit bij jou aanhaalde ontkende jij het. Nu opeens keur je het niet goed op het AF en is het dus wel gebeurt. Ik maar denken dat alles en...
  8. Top & Flopstammen

    Weet niet of Arjan dit zelf heeft gedaan hoor zo erg is turtle nu ook weer niet te vertrouwen. Al weten we wel dat Arjan vaak houd van opstoken. Hahah jankerd en snel blokken:p Wij doen niet anders dan icenoble hoor zoals ik je al vermeld had:)
  9. Top & Flopstammen

    Ik maar denken dat fier de VV had
  10. Stelling van de dag

    HAHAH losers.
  11. Spotprentjes

    Kots
  12. Stelling van de dag

    Hoe dan ook speelt dragonshield3 bij mij hier en wij gaan iedereen kapot maken. Helemaal kapottt
  13. Stelling van de dag

    Pas op straks worden we gerapporteerd voor boosten:x
  14. Golden Awards (special addition)

    Zeg het maar:) of dat ik überhaupt speel:x
  15. Golden Awards (special addition)

    Beste speler: Prope Periculosius ik denk dat dit zowel defensief als offensief de uitblinker gaat zijn ondanks dat die nu op eigen account nog weinig te verduren heeft gehad heeft die zich al wel meerdere keren laten zien. Beste stam: offensief en defensief denk ik toch wel dat alea. Hierin het...
Bovenaan