Recente inhoud door preseur

  1. preseur

    Breken van afkoelperiode BG BorisdeKat (misscommunicatie)

    Kata's in de maak, plat gooien die stabber.
  2. preseur

    Classic 25 - Voorstel

    Vooral met het aantal bbs
  3. preseur

    Classic 25 - Voorstel

    Iemand co nodig volgende klessik?
  4. preseur

    Top/Flopspelers

    Mezelf
  5. preseur

    Early game verwachtingen

    Wauw echt he... Vooral w33
  6. preseur

    To stab or not to stab

    Gebruik je woordenboek is.... Het is gewoon een domme keuze geweest van QZDR, En zij moeten gewoon een oplossing aanbieden. 3 weken nap, Is in mijn ogen te weinig. Maar 3 weken nap voor heel Imago is ook wat overdreven.
  7. preseur

    Top/Flop stammen

    Tuurlijk is het zonde van de wereld, Ben ik het helemaal met je eens. Maar je moet ook kijken waar het begint, Je kan niet van anderen verwachten dat ze niet recruiten als je zelf al 5/6 accounts heb gerecruit.
  8. preseur

    Top/Flop stammen

    Mwah, Spelen is een groot woord. Kom 1x in de week is kijken.
  9. preseur

    Top/Flop stammen

    Vent, Hoezo is de wereld kapot? De enige reden hoe de wereld kapot kan gaan, Is dat Roald nu allemaal fusies/bgs/naps gaat fixen om het voordeel weer in eigen hand te hebben. We hebben allen een vork ingeslikt dus er komt niks in!
  10. preseur

    Spotprenten

    Ben het wel met je eens, Maar vind gewoon dat je de invloed van Pablo wel onderschat. Ik ben gewoon nog steeds van mening dat jullie alle 3 niet zo hadden moeten internen op het einde. En de vver moet ESFR/Jeroen zijn die dikke frank deed niks.
  11. preseur

    Spotprenten

    Haha ja was ziek, Heb daarna niks meer gedaan en zelf niet eens motivatie om nog pp te farmen...
  12. preseur

    Spotprenten

    Nou ja als jij de wereld grote deels carried ook al is het deels door pp, Is het account toch nummer 1 waardig? Ik heb tevens nergens gezegd dat Colla of Act de nummer 1 spot niet verdiende he? Enkel vond ik de uitspraak van Maks onzin dat iedereen Colla als DE nummer 1 zag.
  13. preseur

    Spotprenten

    Met het dik gedrukte ben ik het zeker met je eens. Enkel toen jij nog niet in de stam zat (volgens mij) liep Pablo zo gigantisch voor en doneerde 2/3/4x zo veel clears/def dan wie dan ook, Dan kan je nu in mijn ogen niet zeggen dat iedereen in maai Colla al de nummer 1 zag. Want iedereen uit...
  14. preseur

    Spotprenten

    Je kan zeggen wat je wilt, Colla was zeker een van de belangrijkste accounts op w68. Maar Don Pablo heeft maai en ook Colla bij de hand genomen tot +- 5mil, Zij doneerde overal altijd veruit de meeste clears en def enzv. Dus vind dit echt een messteek in Pablo hun rug.
  15. preseur

    Spotprenten

    Haha, Van die dodge klopt wel
Bovenaan