Recente inhoud door Praktiserend Chaoot

  1. Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    Ahoy! Ik heb vooral mijn bedenkingen bij de dynamische stamlimieten: Wat doe je dan met stammen met kleinere spelers (en waar .dus extra spelers toegelaten werden op dat moment) die doorgroeien en grotere spelers worden? Moeten die dan spelers ontslaan tot ze er 5 hebben? Zo verleen je rank...
  2. De Casual werelden van de toekomst

    Of het uitzetten van rooftochten? De grote accounts kunnen hun voorsprong door die rooftochten risicoloos (of toch vrij beperkt risico) verder uitdiepen tov kleinere accounts? Is ook iets waar er vermoed ik weinig/geen PP ingestoken is/zal worden, waardoor het inno het dus niet in de...
  3. Make Casual Great (again): Discussietopic

    Ze kunnen gewoon langer bb-dorpen edelen. Daar leer je echt veel mee. :) 1. Niet enkel aanvallen, ook ondersteunen (geen stacks) en grondstoffen versturen (bb-dorp sneller laten groeien, geen idee of dat kan :p) 2. De limiet waarin er interactie kan zijn met de bb-dorpen laat je natuurlijk...
  4. Make Casual Great (again): Discussietopic

    Je kan de regel natuurlijk niet op een bestaande casual toepassen. Nu rennen de grote spelers van elkaar weg naar een regio waar ze op hun gemak bb-dorpen kunnen edelen. (Op cas10 bv Crew: Oost en CoP: West) Mocht je dergelijke regel invoeren cluster je volgens mij meer in de core, dichter bij...
  5. Make Casual Great (again): Discussietopic

    Is het geen idee om een puntenbeperking te zetten op interactie tussen barbarendorpen-spelers? Bv een bb-dorp moeten minimum 100ptn hebben voordat een speler met >10.000ptn aanvallen/ondersteuning/grondstoffen/... naar dat dorp kan versturen. Hierdoor krijg je meer speler-speler interactie...
Bovenaan