Recente inhoud door polo master

  1. polo master

    De Schandpaal

    Nu de aanwerving van Casa de Papel mag je van mij wel controversieel noemen :) Al de rest wat je zit uit te kramen slaat nergens op :)
  2. polo master

    De Schandpaal

    Haha inderdaad, mr.dead was echt geen vijand. Een rimstammetje dat wij niet aankunnen? Je moet rekening houden met de tribelock die binnenkort gaat plaatsvinden he. Met 3 man in de stam gaan we niets betekenen :) Een stab richting defqon haha? Het feit dat we jullie zelfs met 3 man klein...
  3. polo master

    De Schandpaal

    @Rob. laat mij erbuiten ok, als jullie je stamgenoten niet goed onderhouden is dat niet mijn schuld he, maar ik snap wel dat het bij ons leuker is :D Daarnaast @King in the north, ik heb nooit gekata'd of gestabbed, enkel goede bg's en nap's aangegaan op het juiste moment :) hoezo 2x zelfs en...
  4. polo master

    De Schandpaal

    De actie van Manura en Saesee tiin. door hun dorpen af te breken is toch wel de laagste actie die ik deze Classic gezien heb :) (fyi, ik heb geen profijt aan deze dorpen)
  5. polo master

    Praathoek #24

    Bedankt voor het cadeautje! Toch handig dat we hier op classic kunnen farmen :p
  6. polo master

    Praathoek #24

    Klein beetje toch maar, zo erg waren die aanvallen nu ook weer niet :p
  7. polo master

    Classic Awards

    Wat is deze wereld dood zeg :d
  8. polo master

    Praathoek #24

    Wat een bijdehand antwoord :) Ik vroeg me gewoon af waarom hij ineens mijn pm's niet meer opendoet, we hadden ervoor leuke gesprekken en gingen zelfs samen op een andere server spelen :) Maar dus ik denk dat hij onder vv staat, kan jij me vertellen met wie ik de eer heb?
  9. polo master

    Praathoek #24

    @King in the north , weet jij waar Manura gebleven is? Hij reageert niet meer op men pm's :(
  10. polo master

    Speciale Klassieke wereld!

    Doe nog maar eens! :)
  11. polo master

    [Afgekeurd] Vlaggen Downgraden

    Ik support je idee!
  12. polo master

    Classic Awards

    Beste speler: Haas2, in mijn ogen een speler met visie op lange termijn. Doet wat hij moet doen en krijgt vaak veel voor elkaar. Beste stam: Defqon, de statistieken lijken me dit vooral te bevestigen. Ze spelen ook al een geruime tijd met dezelfde spelers, na hun fusie zijn ze goed op weg voor...
  13. polo master

    Classic Awards

    Hey allemaal, Nu de meerderheid van de spelers op delete of intern zijn gegaan, lijkt de strijd losgebarsten tussen de overgebleven spelers en stammen. Sick, Defqon, Caelum, Ciao en WSA lijken de strijd met elkaar aan te gaan voor de eindwinst van de wereld. Met nog een 30-tal actieve...
  14. polo master

    Het grote complimententopic

    Ze konden me niet wegspelen :p
  15. polo master

    Het grote complimententopic

    Complimenten voor jouw snelle reactievermogen en onuitputtelijke def voorraad :p
Bovenaan