Recente inhoud door Pinmunch

1. Pinmunch

Event zeeën van fortuin

Dag allemaal Hoeveel fortuinen gaan jullie uitgeven aan het nieuwe evenement? Ik dacht zelf eraan om voor 200,66 euro te spenderen, ik was jarig op 1 augustus en heb wat centjes gekregen. Verder heb ik mijn zakgeld van de voorbije 3 maanden gespaard en belegd waardoor mijn kapitaal exponentieel...
  2. Pinmunch

Ice en Melt.

TLDR: Melt is boos
  3. Pinmunch

Ice en Melt.

Even een sidenote ik vind het bijzonder dat jullie zeggen "leg dan iemand extra op de oostflank" terwijl heel erg duidelijk is dat zo'n plan gedoemd is om te falen? Wij schieten liever niet in onze eigen voet mvg
  4. Pinmunch

Spotprenten

Gewoon keihard gerekt hier opt AF, reactie zelfs verwijderd!!! Zoveel talen op deze wereld en ik kies ervoor om feiten te spreken
  5. Pinmunch

Spotprenten

Niet zo heldhaftig proberen doen joh, ben jij zelfs één van de orginele spelers op pavo? ;) Op 6 juni om 12:48 zet Tom hem op delete, 14:24 zegt Yannick dat hij het er heeft afgehaald en aan het taggen is. Dat is toevallig ook de eerste dag dat er overnames zijn, ben ook speciaal voor je even in...
  6. Pinmunch

Spotprenten

Had ik toch te horen gekregen ja dat het acc op delete stond en dat er dan een co die laat op de avond nog van delete heeft gehaald om het nog te redden :p
  7. Pinmunch

Spotprenten

@Pavo wel best ironisch dat je hier komt klagen over een vaststaande eindstrijd en dat er geen plaats is voor accs als jou, terwijl je bij de eerste massa op jouw acc al op delete stond? Dan is er inderdaad geen plaats binnen een eindstrijd voor je
  8. Pinmunch

Peaky Blunders

Snow prutsers eens
  9. Pinmunch

Ordenen van sjablonen

@Duckje is dit al genoeg stemmen? Ik irriteer me er namelijk mateloos aan :p
  10. Pinmunch

Slimmere troepen AM

Ook hier bump, ze gaan zichzelf niet ontslaan en door de inflatie kunnen ze niet allemaal in dienst blijven
  11. Pinmunch

Ordenen van sjablonen

BUMPJE STEMMEN AUB sorry voor het schreeuwen
  12. Pinmunch

Peaky Blunders

:kekw:
  13. Pinmunch

Peaky Blunders

Wat een bijbels joh lezen jullie dat effectief allemaal vraag ik me dan af :p Dat is iets wat vaak gezegd wordt maar een groot risico dat we zeker niet gaan nemen gebaseerd op het eerdere spel van QQ (fronter) en de rest van diens stam :p Zeker met w80 in het achterhoofd
  14. Pinmunch

Peaky Blunders

Je kan niet gaan klagen dat anderen scripts hebben waardoor het kan om zo te timen om dan 1 post later te zeggen dat je het niet nodig hebt he? hahaha
  15. Pinmunch

Peaky Blunders

Je geeft 4 redenen maar het is 4x min of meer hetzelfde? Namelijk dat vanquisher dorpen pakt van Peaky en jullie vinden dat niet kunnen :p Puntje 3 (melt verklaard peaky als neutraal account) is ook wat bijzonder en is eerder al eens aangehaald. Het is wat appelen met peren vergelijken maar in...
Bovenaan