Recente inhoud door Pieter Post.

  1. Pieter Post.

    [Stam] Run! - 350pp

    Geweldig deze ! Ik wacht nog even op andere.
  2. Pieter Post.

    [Stam] Run! - 350pp

    1. De tekst: Run! 2. Kleurencombinatie(s): donkere kleuren 3. Thema: no idea, verras ons 4. Plaatje(s) om te gebruiken: n.v.t. 5. Deadline: 01/02/2021 6. Prijs/gift: 350pp 7. Favoriet tot nu toe:
  3. Pieter Post.

    Top/Flopstammen

    Rapportjes genoeg :biggrin: En laten we dan maar zwijgen over de PM's die de spelers van Semper kregen van IL..
  4. Pieter Post.

    Top/Flopstammen

    Dat heb je dan als je meer aandacht geeft aan punten en zsm veel dorpen wilt hebben & geen troepen hebt
  5. Pieter Post.

    [Profiel] Profiel plaatje gezocht (300/400pp)

    @Miccie ga jij nog met een plaatje komen ? Anders kan dit topic gesloten worden :D
  6. Pieter Post.

    [Profiel] Profiel plaatje gezocht (300/400pp)

    Wel ik had een meer wauw effect verwacht, wat bewegend effecten etc.. Ik zeg natuurlijk niet da het slecht is :D
  7. Pieter Post.

    [Profiel] Profiel plaatje gezocht (300/400pp)

    Bedankt SG ! Vindt het maar wat gewoon standaard.. Ik ga nog even afwachten op het plaatje van Miccie :D
  8. Pieter Post.

    [Profiel] Profiel plaatje gezocht (300/400pp)

    ik heb momenteel volgende als profiel plaatje
  9. Pieter Post.

    [Profiel] Profiel plaatje gezocht (300/400pp)

    Opzoek naar een mooi profiel plaatje (bewegend mag) onze naam is "Pieter Post" dus zou leuk zijn als het hiermee iets heeft :) Laat je creatie de vrije loop ! Het zou leuk zijn als het plaatje een wauw effect heeft. 1. De tekst: Pieter Post 2. Kleurencombinatie(s): veras me 3. Thema: Pieter...
Bovenaan