Recente inhoud door Peutertje

1. Peutertje

Internationale Speed Discord

Goed initiatief Per, blij dat je er weer bent.
  2. Peutertje

Speedronde #4190 - Vrije instellingen

Mooie reservering
  3. Peutertje

Praattopic

Dat klopt, zelf doe ik het niet extreem. Maar een kata op verzamelplaats is soms nodig als je kata, krijg
  4. Peutertje

Speedronde #4169 - Barbarenronde

Goed gespeeld Marnix, echt top dat je eindelijk het niveau heb bereikt om anoniem te gaan spelen. ;)
  5. Peutertje

Speedronde #4165 - Soloronde

Soloronde het principe is dat je niet in bij elkaar in de stam kan, er zijn er zat die samenwerken en ik speel altijd met André.
  6. Peutertje

Speedronde #4163 - Vrije instellingen

Gaan de awards wat je farmt enzo standaard aan bin de aankomende rondes?
  7. Peutertje

Brainstorm topic mentorsysteem speedwereld

Ik ben ook bereid om een steen bij te dragen bij dit project. Het is tijd dat we het tij gaan keren en de speedserver weer interessant worden voor nieuwe spelers. Ik zou graag mee willen brainstormen hoe we dit kunnen bereiken. Ik heb zonet rond gepmed en kwam tot de conclusie dat spelers wel...
  8. Peutertje

Speedronde #4142 - Vrije instellingen

Ik zou deze rondetijden sneller spelen dan om 10u tot 13u. Zeker als je gaat stappen of in de wvond ervoor biertje hapt.
  9. Peutertje

Speedronde #4148 - Vrije instellingen

Wel een goeie masssa patjuh ik stopte daarna ook gelijk zou om 1630 stoppen ongeacht waar ik stond. Dus kon mey vervroegd pensioen. Dat ke me niet op 0 heb gezet baal ik van.
  10. Peutertje

Praattopic

Katas mogen gewoon gebruikt worden onderdeel van het spel, zelf doe ik het niet omdat ik het ook niet fijn vindt.
  11. Peutertje

Moet hij het wel doen, wat heel vaak niet zo is. #kutpckutlaptop
  12. Peutertje

Ik weet niet precies wat er gebeurde maar kon niks dodgen geen pms sturen etc. Dus ik was er helemaal klaar mee. Ben gasn ps4en. 36 dorpen tegen 20 dorpen kan ik niks aan beginnen. Me 1command buggde alles buggde dus kon niks doen. Heb wel geteld maar 1 cointer aanval weten te doen. Je ging erg...
  13. Peutertje

Endless #1 - Peutertje

Niet vaste teamleden, meestal vormen die zich juist wel. Alleen wordt jij nooit gevraagd en dat doet je pijn.
  14. Peutertje

Praattopic

Zou graag een mini toernooitje willen zien en niet 10 rondes achter elkaar maar 2 rondes van het toernooi per week en dan is het meer haalbaar voor meer spelers imo.
  15. Peutertje

Endless #1 - Peutertje

Het niveau is wel verhoogd op individuele klasse door bepaalde aantal spelers. Ik doelde het niveau in het algemeen.