Recente inhoud door Unresolved

  1. Unresolved

    De bende van SF! (en Melt)?

    Wauw dus beide "topstammen" doen niet aan net spel. Dit spel is dood en doodziek.
  2. Unresolved

    Conceived by Stabs

    Helaas naar mij persoonlijk toe geen oplossing. Tom bood nog wel aan om gefarmde pp over te dragen, maar dat kan niet.. Er is wel een NAP aangeboden aan mijn oude stam vanuit CbC, dus dat is wel netjes. Ach ja, niets meer aan te doen. Tijd om te stoppen. Succes allen!
  3. Unresolved

    Conceived by Stabs

    Slaap lekker
  4. Unresolved

    Conceived by Stabs

    Dat is idd mijn conclusie en ben dankbaar voor dat je zelf toegeeft er onderdeel van te zijn. Ik kan zelf met zekerheid zeggen dat CbC een topacci is/was op de server. Heb zogezegd met Jordi een mooi verleden. Anyways, niets meer aan te doen. Ik heb idd niets aan jouw woorden. Hopelijk leren...
  5. Unresolved

    Conceived by Stabs

    Oftewel geen communicatie op het acci. En dat is een gebrek aan kwaliteit van een topacci. Omschrijf ik het dan goed?
  6. Unresolved

    Conceived by Stabs

    Maar daar doel ik dus ook op Tom. Als de hoofdspeler stopt (en ik nog met een andere starter van het acci contact heb) dan dien je als acci altijd voor de afspraken te staan die er bij de start zijn gemaakt. Dit kan gewoon echt niet.
  7. Unresolved

    Conceived by Stabs

    Ik vind het netjes dat je het boetekleed aantrekt Tom. Echter verwacht je op een topacci dat dit soort zaken worden besproken. Je kan mij niet wijsmaken dat dit onder een oepsje valt. Jullie maken met dit soort acties topaccis gewoon te schande. Sry dat ik het zeg.
  8. Unresolved

    Conceived by Stabs

    Ach ja spannend is het niet Tom. Jij sprak als laatste tegen mij, Jordi weet nergens van en John drukt ook zijn snor. Is niet erg hoor, heb in 13 jaar genoeg gezien. Vind het alleen gewoon matig van jullie kant. Wees gewoon open en eerlijk. Dit is gewoon niet hoe wij? als community het spel...
  9. Unresolved

    Conceived by Stabs

    Keiharde stab dus
  10. Unresolved

    Conceived by Stabs

  11. Unresolved

    Conceived by Stabs

    Het is leuk om te lezen. Ik heb dag 1 CbC aangesproken om te gaan te MB-en. Dat kon niet, want er is een nieuwe regel. Dat wist ik niet (laatste W was 82). Toen hebben we afgesproken dat ik een stam kon joinen/oprichten. Heb ik gedaan met de afspraak dat ik op del. zou gaan, zodat we de regels...
  12. Unresolved

    Top/Flopspelers

    Niets toeval. Hij boost zichzelf hard in onze omgeving, wij edelen hem.
  13. Unresolved

    praathoek

    Leuke instellingen. Dit mag gaan dienen voor een topwereld. Veel succes iedereen!
  14. Unresolved

    W81: Challenge Guaranteed, or Not?

    Topicopener is al gestopt. Gekke Jordi :p
  15. Unresolved

    [Profiel] Unresolved

    Nice. Ik ga overleggen met mijn co's.
Bovenaan