Recente inhoud door OwnageForYou

1. OwnageForYou

Top/flopstammen

Kan inderdaad bevestigen dat PJ op de mannekes valt.
  2. OwnageForYou

Golden Awards - w79

Tijd voor een forum-verbod?
  3. OwnageForYou

DST

Ait top alle dorpsinfo van Deklok
  4. OwnageForYou

Hoist The Colours High!

Goed dat je het rechtzet dan, dan heb ik het verkeerd begrepen.
  5. OwnageForYou

Hoist The Colours High!

Naar wat ik begreep hebben ze zich al bij Wolves aangesloten, dus dat zal wel meevallen. Ook is er een nette nap afgesproken.
  6. OwnageForYou

Hoist The Colours High!

Misschien moet je geen analyses maken van een wereld als je daar niet speelt als je deze vervolgens vol foute informatie zet.
  7. OwnageForYou

Hoist The Colours High!

Lijkt me vrij logisch dat de accounts die nu in de stam zitten de grootste in hun buurt zijn, als we de rest allemaal hebben weggespeeld? Ik zeg nergens dat jullie alleen maar internen, ik wijs erop dat jullie stam voorvloeit uit een gigantisch aantal accounts.
  8. OwnageForYou

Hoist The Colours High!

Je bent nu eigenlijk boos dat wij een beter recruit beleid hebben gevoerd? In plaats van met 40 accounts (Sense & Wolves + alle accounts die geinternd zijn) op een hoopje fuseren hebben wij onze directe omgevingen gewoon weggeknald en daardoor meer ruimte kunnen creëren per account.
  9. OwnageForYou

Golden Awards - w79

Je gaat mij niet wijsmaken dat je in start niet anders kan doen dan massaal barbs edelen en deze uitbouwen met PP.
  10. OwnageForYou

Feedback gevraagd - Nieuwe Aanvalsplanner!

Ik wist oprecht niet dat tw een aanvalsplanner had. Ziet er op het eerste oog ook vrij complicated uit in tegenstelling tot externe planners.
  11. OwnageForYou

Classic 26 discussie topic

Lars je hebt zoveel secondenwereld gespeeld en je weet nog steeds niet hoe het werkt?
  12. OwnageForYou

Nummer 1 stam

De wereld kan wel gesloten worden idd?
  13. OwnageForYou

Feedback nieuwe scriptregels

Goeie zaak dat al die meuk nu wordt aangepakt
  14. OwnageForYou

Classic 25 - Voorstel

Denk dat de huidige classic vooral zolang heeft geduurd door het belachelijk grote aantal barbarendorpen. Hierdoor was het in een actieve oorlogsperiode lastig om er percentages bij te edelen, gezien er net zohard barbaren werden geedeld.
  15. OwnageForYou

De Schandpaal

Hebben jullie niet een NAP met hem als stam? Er is vanuit DefQon 1x een gelijktijdige aanval geweest met Sick, verder is er geen enkele samenwerking. Er is absoluut geen bg met sick Edit: Als ik zo eens op de kaart kijk heeft DefQon trouwens meer front en minder safe dan SS hoor? Met alle...