Recente inhoud door .Outrospective.

1. .Outrospective.

Golden Awards

Sinds wanneer moet je iets bereikt hebben op dit kutspel om op een persoonlijke sneer in te gaan?
  2. .Outrospective.

Top/Flopspelers

Doe eens normaal. Als jij 'fuck off' als een reden ziet om iemand te reporten ben je wel heel laag gevallen. Speel gewoon het spel op een faire manier man.
  3. .Outrospective.

Top/Flopstammen

Kom W76 spelen dan, genoeg accounts die spelers kunnen gebruiken :wink:
  4. .Outrospective.

Top/Flopstammen

W74 is toch juist een kutwereld gebleken waar stab na stab werd uitgevoerd, waarna er unirush is gekomen? W75 lijkt me dan de fijnere wereld na W73.
  5. .Outrospective.

Muziektopic w76

Ja lyricaal zal ie altijd z'n bars brengen, maar je hebt nu twee soorten Eminem voor mij: Eminem die fucked up snel gaat rappen of Eminem die probeert op hedendaagse beats te scoren. Beiden vind ik niks persoonlijk.
  6. .Outrospective.

Muziektopic w76

Ik vind Em sinds zen album Recovery echt een fell off tbh. Enige wat ie nu doet is streams pakken.
  7. .Outrospective.

Muziektopic w76

MGK is echt een kutjoch man. But then again, hij neukt met Megan Fox..
  8. .Outrospective.

Golden Awards

Onze is mooier??
  9. .Outrospective.

Spotprenten

Het is toch uw stamgenoot die een spotprent hierover plaatst? Daarbij wachten we al drie dagen op een oplossing, maar het is gewoon complete windstilte vanuit de Salt leiding. Vind je het gek dat we dan via het AF de druk wat willen opvoeren?
  10. .Outrospective.

Spotprenten

Vertel dan eens waar we in deze hypocriet bezig zijn?
  11. .Outrospective.

Spotprenten

Ik vind het eigenlijk wel ironisch hoe een speler die (naar eigen zeggen) voorstander is van fair play al zijn normen en waarden overboord gooit wanneer de regels in zijn nadeel zijn. Vind het een spijtige zaak dat dit nog niet is opgelost, want zoals Jeroen zegt, is er maar één oplossing...
  12. .Outrospective.

Het grote complimententopic

Schrijnend*
  13. .Outrospective.

Is anderskleurige edels een betere benaming?
  14. .Outrospective.

Complimenten aan Salt voor de massa. Die bruine edels deden pijn.
  15. .Outrospective.

Ik snap heus dat je door middel van P&P probeert te opperen dat het mb-schap er nog niet op zat, maar ik denk dat iedereen met nog maar een beetje zin voor objectiviteit kan besluiten dat het mb-schap met deze PM's gewoon beëindigd is. Er staat letterlijk 'Ik kan helaas geen garanties geven dat...