Recente inhoud door No Me Mires.

  1. No Me Mires.

    Golden awards #71

    oke 1 lijstje nice :rolleyes:
  2. No Me Mires.

    Toppers/floppers

    Omfg Go Cry !
  3. No Me Mires.

    Wereldwinst

    Die Polen hebben overal nap´s en bg´s dus ze konden all in op ons gaan (Obamer) maar voornamelijk op mijn acc ik heb 1 wave overleeft de 2de wave was zwaar want ook Volledig PopA gooide mee maar al bij al ging het nog maar toen ze nog eens kwamen was het wel klaar ze gooiden ook op elk dorp 3...
  4. No Me Mires.

    Wereldwinst

    I am Dead Iemand nog co nodig?
  5. No Me Mires.

    ANIMOWANA DZIEWCZYNKA en zijn persoonlijke stam boosters

    Ondertussen boosten de andere polen verder...
  6. No Me Mires.

    Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    Je spreekt hier weer in de Je vorm? Doel je dan op mij? Ik zit niet eens in Float! (Run!) En je wilt bewijzen zien van Leon zen boost? waar zijn je bewijzen dat wij boosten/internen/kata´s gooien?
  7. No Me Mires.

    Golden Awards!!

    Ja mss wel alsnog zijn er al redelijk wat dingen gebeurt dus in principe kan het wel...:p
  8. No Me Mires.

    Golden Awards!!

    Deze mag zeker niet ontbreken zeker nu de Classic al even onderweg is :cool: Laat je vooral gaan want iedereen heeft toch recht op zijn eigen mening? Beste speler: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechtste leider: Meest onderschatte stam: Meest...
  9. No Me Mires.

    Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    Zie hier niks over meneer Il leon Of is dit om hem uit de booster spotlight te halen?
  10. No Me Mires.

    Ze zijn weer bezig

    Kata´s erop!
  11. No Me Mires.

    Praathoek #29

    Er is een verschil tussen vragen achter dorpen(intern) en mensen die gewoon stoppen met spelen toch? Dan moet je die dorpen wel edelen of je kan niet verder... of zeg jij dan ik pak die dorpjes niet iemand anders mag ze nemen..? Cl24 was dat die classic met Defqon? Diegene waar we om de 3 dagen...
  12. No Me Mires.

    Praathoek #29

    Weet niet wie je bedoeld met jullie. Ikzelf speel deze classic niet maar heb wel mensen die ik ken in de stam 1-5 en waar ik ook kan loggen als moet. Alsinds veel succes allemaal en laat het in game zien wat jullie kunnen niet op het forum weer klagen en zagen zoals elke classic opnieuw het...
Bovenaan