Recente inhoud door olifantje

1. olifantje

Golden Awards (special addition)

Ik maak je kapot <3
  2. olifantje

Ik zal genoeg drinken klaarleggen voor na de maaltijd ^^ x
  3. olifantje

aangezien de laatste tijd er veel gezever is op de andere topics, en dit topic verwaarloost wordt, heb ik een lijstje gemaakt :D Enjoy! Opgelet: Deze lijst kan scheldwoorden of harde woorden bevatten voor sommigen. Indien je je beledigt voelt of aangevallen, grow up. Beste speler: Denk dat...
  4. olifantje

Kata's, respect verloren

Bespaar ons alsjeblieft de ellende die Inge zou aanrichten binnen de politieke wereld <3 Ik smeek je x
  5. olifantje

Disguised turtle

wrss zal hij ze "opengewezen" hebben. Volgens mij heeft deze man nog steeds meer alcohol in zn bloed dan bloed zelf, van de voorbij nacht.
  6. olifantje

Praathoek

binnen 2 dagen is het nieuw jaar. New year, new me. Ik stab je dus.
  7. olifantje

Disguised turtle

8. olifantje

Disguised turtle

ik weet dat jij me vertrouwt dikkop, en ik kan je met zekerheid zeggen dat dit niet het geval was. En dat het niet zo bewust was. Ook al is de tijdspanne redelijk kort. Indien dit wel zou zijn, hadden mijn team en ik dit nooit goedgekeurd.
  9. olifantje

Disguised turtle

Alles wat gedaan is, is goedgekeurd door Turtle zelf en door de spelers van Hi Ho.
  10. olifantje

Disguised turtle

Als ik goed nadenk ( wat soms moeilijk is) was Rep. al ongeveer een goede 4 weken of langer zelfs, target van meerdere spelers uit Hi Ho ^^ Dus het niet OPEENS dat er een massa liep, nadat Turtle leavde :)
  11. olifantje

Disguised turtle

Iedereen spreekt hier altijd over HI HO, laat mij hierbuiten. :( Ik wil gewoon TW spelen, de rest interesseert me niets. dus vanaf nu is het: HI HO behalve de coole guys van IJKYO Lovies x
  12. olifantje

Once upon a Time

Vooral het laatste is het belangrijkste van heel deze post op het AF
  13. olifantje

Once upon a Time

ik moet continu niezen, maar dat komt omdat ik allergisch ben aan mensen die stabben. Zitten hier blijkbaar veel stabbertjes. :O
  14. olifantje

Spotprentjes

Zal straks eens loggen en mijn co straf geven. Zomaar dorpen willen edelen op TribalWARS... HOE DURFT HIJ!!
  15. olifantje

Spotprentjes

Ik hou gewoon niet van FAKE NEWS :'( Donald Trump heeft gelijk... FAKE NEWS begint zich overal te verspreiden, zelfs binnen de TW community :O