Recente inhoud door NuIetsAnders

  1. Arf Arf

    wie?
  2. Topstammen

  3. Topstammen

  4. Top/flop stammen

    Flop alle spelers van Angels Vooral die Fierce xx
  5. Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Haal dan ook je vriendjes en stop met zagen? Oh nee wacht, je ego is daarvoor te groot. De tijd waarin jij in je hoofd blijft hangen is voorbij Tim, niemand geeft nog een f*ck om eerlijke gevechten dat merk je zelf toch of niet? Op elke wereld wordt er veel samengewerkt en napjes van hier en...
  6. Topstammen

    Casual noobies
  7. Spotprenten

  8. Spotprenten

  9. Spotprenten

  10. Spotprenten

    Om toch met de vinger te wijzen. Final24 is diegene dat is begonnen met afbreken in de 1ste plaats. Toont aan hoe kinderachtig jullie zijn, 'nee hij was eerst, nu mag ik het ook' Blijf maar met je tamme reet in je tuin liggen LennerD, zit je goed.
  11. Spotprenten

    Jullie stam moet niet veel zeggen hoor ^^ Pathos eerst uitbouwen om vervolgens weer af te breken om de massa op ons te kunnen joinen, maar jammer genoeg gefaald. Daar lach ik goed om :tongue:
  12. Spotprenten

    Liever iemand die toch durft te deffen ipv uit range te lopen. :tongue: Als je uit range runt kan je idd geen dorpen verliezen, ik snap dat je dit gek vind dat iemand die dorpen verliest, je stam loopt liever weg :redface:
  13. Spotprenten

    Praat minder en deff als een man, als je zelf zegt dat 'wij' er mee begonnen zijn waarom doen jullie het zelf dan? Je spreekt jezelf hier zwaar tegen..
  14. [Profiel] Profiel plaatje

    Doe niet zo stoer, je memes trekken zelf op niks.
  15. Speedronde #4597 - Barbarenronde

    tom ga weg niemand mist je
Bovenaan