Recente inhoud door Nuds

  1. Nuds

    Praattopic

    Laten we dat ff niet doen. Dat zou de glans van wereld 87 afhalen.
  2. Nuds

    Top/Flopstammen

    Sorry, maar er is altijd nog een "in de mate van". Wat 't Vastator account nu doet heeft wat mij betreft helemaal niks meer met TW te maken.
  3. Nuds

    Praattopic

    Ik ken ook iemand anders die Rob heet.
  4. Nuds

    Spotprenten

    Doe ik het voor.
  5. Nuds

    Spotprenten

  6. Nuds

    Auto Updating Maps NL87

    Er is iets mis met de linkjes @TheAHouse
  7. Nuds

    Top/Flopspelers

    Nou, Tate. heeft er een toppertje bij hoor!
  8. Nuds

    nachtbrakers

    Nu gebeurd het.
  9. Nuds

    Top/Flopspelers

    Je vergeet nog dat hij enkel gaat voor alle bonusdorpen met versnelde rekrutering.
  10. Nuds

    Uitkijktoren

    Vraagje; hebben stamgenoten er ook baat bij als ik een uitkijktoren bouw? Oftewel: krijgen zij ook meer info over aanvallen op hun dorpen als ze (toevallig) door 't uitzicht van mijn toren lopen?
  11. Nuds

    Top/Flopspelers

    Ik hoop dat je ook wat troepen produceert Vastador? Anders ben je exclusief edelvoer. Een soort van kaviaar, maar dan wel als fastfood geserveerd.
  12. Nuds

    Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Oke, maar wat als het antwoord "nee" is en de speler het dorp toch (ongevraagd) leeg maakt voor me? Er zijn zoveel vaagheden dat het bijna niet te handhaven is lijkt me.
  13. Nuds

    Zeg nee

    Ik zou toch "nee" niet willen uitsluiten.
  14. Nuds

    Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Hoe staat het hiermee? Het is al een tijdje stil. Ik vind dat de regels momenteel nog steeds erg onduidelijk zijn. Praktijk voorbeeldje: iemand bij mij in de buurt stopt met het spel omdat hij het te druk heeft in RL en wil z'n dorpje graag aan mij schenken. Ik geen idee waarom, heb nooit...
  15. Nuds

    Samenwerkingstopic tegen Summer

    Wat een verhaal. Een tranentrekker hoor! Als enkel kata's het probleem waren geweest... Een nap verbreken door aan te vallen is ook verre van chique.
Bovenaan