Recente inhoud door noobteam

  1. Stelling van de dag

    Vinci zou alleen maar gaan denken over een stap na dei als ze schedel kicken!
  2. De Vuile Was van Continent 45

    Toch zit er nog veel verschil in mensen met moraalbrekers vind ik Heb je 1 moraalbreker die gwn beetje met je mee groeit vind ik al weer heel anders als iemand met bijv 6 moraalbrekers..
  3. De Vuile Was van Continent 45

    Anonymous forever bewezen boosterkes/noobkes
  4. Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    Oei de stam van sukke al aan t boosten Zijn ook altijd dezelfde!
  5. Gefeliciteerd Arithmetic

    Schedel bewezen boosterkes Joachim bewezen maagd
  6. Praattopic

    @We Like Hot Chicks Sinds wanneer ga jij op jacht om spelers te laten bannen
  7. Spotprenten

    Weinig plaatjes en teveel gejank!
  8. Ice en Melt.

    @TasmanianDevil Bij jou ruik je al dat je van mijlenver eraankomt stinkert!
  9. Ice en Melt.

    Aha de rang 1 van de wereld het ook nog een moraalbrug nodig Nice
  10. Praattopic

    @lord-toms Sorry maar jou leidingskills zijn op dit groene beest account niet nodig We hebben hiervoor al Rob de almachtige
  11. Praattopic

    Ben je jaloers dat jij niet op het allermachtigste TW account zit?
  12. Praattopic

    Wat denke jij!
  13. Praattopic

    Met @Rob. De bouwvakker aan het roer Is da gek groen account niet te stoppen! Ma de naam verklap ik niet
  14. Peaky Blunders

    @Conabonita Veder vind ik die opmerking ook wel grappig Dat je zegt dat mensen die jou kennen weten dat je nooit een leuke endgame uit de weg gaat, daarom dat vanq dit ook aangrijpt om zoveel mogelijk terrein te pakken en echt een toffe endgame neer te zetten. Blijft er weinig leuke endgame...
  15. Peaky Blunders

    Vind t best zwak om te zegge dat je ze met 1 massa rekt Nadat je hem wegspeelt als die een delletje zet Peaky had easy os kunnen krijgen je weet dat inc aardig lang lopen met bijv een lang cluster als vanq waardoor je bijv peaky gwn met melt had vol kunnen pompe..
Bovenaan