Recente inhoud door Noize Secret Doctrine

  1. Noize Secret Doctrine

    Boosting door Clean?

    Lekker overdreven aangedikt, Toxic nam een risico door mij de stam te nemen omdat ik geen aansluiting had. Die aansluiting is er nooit van gekomen.
  2. Noize Secret Doctrine

    Boosting door Clean?

    Jij hebt je huiswerk niet goed gedaan, lol.
  3. Noize Secret Doctrine

    Boosting door Clean?

    Jouw enige succes hier, @Triador ,is die van van Agent Bough. De andere 212 (226-14) overnames zijn intern, fusie of BB's. 14 dorpen overgenomen met een stammassa wel. Hilarisch is wel dat Jaimy; DeathZ, El Diplomatico, haaspaard, Goddess of Revenge, Floating Through Space & Prope Periculosius...
  4. Noize Secret Doctrine

    Boosting door Clean?

    Je hebt ons weinig keuzes gegeven vind ik. Als we niet met het aanbod waren gekomen voor de fusie van Baeckie en Bubble Gum, dan waren jij en Daffy Duck volledig op Toxic. gegaan. En dat terwijl wij bezig waren met Haas. En verder neem ik je wel kwalijk dat door jouw eisen er meerdere spelers...
  5. Noize Secret Doctrine

    Boosting door Clean?

    Omdat alles door jou en Daffy bepaalt wordt. Hele stam intern om 2x een 1M account te creëren voor Clean. Wat een prestatie.
  6. Noize Secret Doctrine

    Boosting door Clean?

    Noize gaat gewoon solo verder. Wil niet onder een dictatuur verder spelen
  7. Noize Secret Doctrine

    KATAS op boer BY Moral

    1x totaal, stop met het aandikken op het AF,.
  8. Noize Secret Doctrine

    KATAS op boer BY Moral

    Ik vind een fake van 237 katas's mét kata-item + gericht op boerderij veel zwaarder wegen dan 10 kata's op AH. Tevens op een dorp dat ik vlak erna zelf hebt veroverd.
  9. Noize Secret Doctrine

    KATAS op boer BY Moral

    En AH
  10. Noize Secret Doctrine

    KATAS op boer BY Moral

    LOL. Ik heb alleen kata's gegooid op AH. AH is heel iets anders dan boer. Met kata item nogwel door Moral Jullie spelers hebben meer als 200 katas per clear voor dit. Als je wil zeggen dat je ze gebruikt voor de muur ben je gewoon stom bezig, daar zijn rammetjes voor. :p
  11. Noize Secret Doctrine

    KATAS op boer BY Moral

    https://nl87.tribalwars.nl/public_report/eafa85e9d36bd135df0569a6da462cf9 Hopelijk kotst iedereen je uit
  12. Noize Secret Doctrine

    Top/Flopstammen

    We Are Originals Flop
  13. Noize Secret Doctrine

    Top/Flopspelers

    Stout geweest?
  14. Noize Secret Doctrine

    Praattopic

    Bazenaccount <3
  15. Noize Secret Doctrine

    [Verholpen] Fout met indelen pixels

    Alles is uit het niets een stuk breder geworden. Dat is op vrijwel iedere pagina. Profiel, inventaris, mededelingen, etc.
Bovenaan