Recente inhoud door Cowboy Niels

  1. [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Wat doen freaker en time nu???
  2. [Speeltopic] WvW #363

    Ik zet mn schot niet op mike die stemmen jullie er morgen maar uit Verder vreemd dat iedereen zo stemt en niemand komt netwerken? Beetje makkelijk wel
  3. [Speeltopic] WvW #363

    Miketijger mike had ik hier zelf ook al eens in t rood gezet dus als die wolf is pleit dat wel voor mij Ik ben momenteel jager
  4. [Speeltopic] WvW #363

    Dus we moet jou jan wolf laten leven omdat er anders een infectie komt Lekker bezig lmao Jan
  5. [Speeltopic] WvW #363

    Btw geen lunch. Grote kans dat 1 van de ‘bewezen goedjes’ is geinfecteerd? Of bengel ofzo
  6. [Speeltopic] WvW #363

    Vic wel goedje dan denk ik? Leek wel beetje wanhoops poging van sule want als vic er nu uit werd gestemd was hij alsnog de sjaak geweest bleek die goedje. Of vic heeft in wolvenchat aangegeven geen tijd te hebben ofzo en wilden ze hiermee een bewezen goedje creeeren
  7. [Speeltopic] WvW #363

    Weet niet wanneer dl vandaag is dus wil wel gaan stemmen Stem gaat op miketiger speelt heel anders dan vorig potje met al die analyses etc. Lijkt t nu rustiger aan te doen en af te wachten
  8. [Speeltopic] WvW #363

    Flink slagveld dit. Dash aan t netwerken geweest met spieder dus denk ik? Time is verder gewoon een random naam @ItsDash of daar ook nog info over
  9. [Speeltopic] WvW #363

    Rinske
  10. [Speeltopic] WvW #363

    voeg me s toe dan blond :(
  11. [Speeltopic] WvW #363

    wil eigenlijk geen victorious stemmen die wordt elk potje verdacht gezien. verwacht cbc of legende wolf. verwacht cbc die probeert stemmen te trekken naar victorious na een stem van legende zonder motivatie erbij of een goedje eruit te stemmen
  12. [Speeltopic] WvW #363

    joker kruipt wel beetje in de slachtoffer rol ja.
  13. [Speeltopic] WvW #363

    @bappos dus. Volgende dl kan nu maandag van 00.00 tot 23.59 liggen? To be sure
  14. [Speeltopic] WvW #363

    Jaja toch ene van cbc he ;)
  15. [Speeltopic] WvW #363

    Dash
Bovenaan