Recente inhoud door nijntje

  1. Presenteer je account | Roast?

    Spelen mensen hier met teams in plaats van solo?
  2. RIP TW.nl DISCORD

    Als jij Foli bent stem ik tegen. Puur op basis van je daaropvolgende post. On topic: F
  3. Chaos en stabbers

    Dat jij het vraagt betekent niet dat hij het ook moet doen? Het feit dat slelers als champ al serieus worden genomen zegt al genoeg over het niveau van deze wereld...
  4. Top/flopstammen

    Persoonlijk had ik liever dat ze waren gebleven hoor.
  5. Top/flopstammen

    Wij hebben nog niemand hoeven dwingen. Dus ik denk dat het dan goed gaat. Mvg.
  6. Externe TimeTool

    Tot zover het nut van de nieuwe scriptregels;) Denk dat menig speler hier blij mee is.
  7. Top/flopstammen

    Zullen we samen een stam oprichten dan?
  8. Praathoek

    Heeft Rum! Dan toch wat leven op de wereld gebracht?!
  9. Top/flopstammen

    Ik zeg ook niet dat het wel/geen CF is. Wilde gewoon even zeker weten dat we het over hetzelfde hadden ;). De keuzes die heineken maakt kan ik persoonlijk echt niks aan doen en daarvoor zal je bij hem moeten zijn. Had om eerlijk te zijn nog niet van de speler gehoord, laat staan gesproken. Dat...
  10. Top/flopstammen

    Beste, Ik volg je frustraties mocht het zo zijn gelopen als je beschrijft. Echter is naar mijn weten is er niks van info doorgespeeld naar Wolves. Mocht er info zijn doorgespeeld wil ik je vragen mij/de leiding in game te benaderen over deze mogelijke kwalijke kwestie. De kwestie van het geen...
  11. Hoist The Colours High!

    Zulke uitspraken horen toch helemaal niet thuis op het forum, wat de situatie ook is. Een beetje spelers/stammen bashen/uitdagen is natuurlijk waar het AF voor een groot gedeelte om draait (en waar ik zelf ook wel van geniet). Maar laten we dit AF wel gebruiken om het bij het spel te houden.
  12. DST

    Omdat je geen punt maakt?
  13. DST

    Sorry, maar ik dacht dat uit het feit dat we aanvallen wel kon worden gehaald dat er geen nap was... Maar misschien mis ik iets? Hij zegt volgens mij niet meer te gaan snipen, wat iets anders is dan niet meer te kunnen snipen :redface: .
  14. DST

    Die post heeft grepi inderdaad ook keurig verwijderd ondertussen. (mogelijk vanwege het feit dat die een screen van de stam discord in die post had?)
  15. DST

    Goed, dan zal ik het nog even aan je uitleggen. Wolves begint met 13-05 met het versturen van clears en fakes. Voor de 17 dorpen van Vexus. Later op de 14e worden er een aantal treinen richting vexus gestuurd. Vervolgens Geeft Vexus aan het op te geven en niet meer te deffen (niet geheel...
Bovenaan