Recente inhoud door Neon Lights

  1. De bende van SF! (en Melt)?

    Hier een aantal screenshots van mijn berichten pagina gefilterd op rode en oranje bijlen. Succes ermee, heb je gelijk hun OFF dorpen.
  2. De bende van SF! (en Melt)?

  3. De bende van SF! (en Melt)?

    Helaas was ik er gisterenavond zelf niet, maar ik denk ook dat dat niet heel veel had uitgemaakt. Van 10 spelers inmiddels clears + edels ontvangen, en op ieder dorp edelclears of split edels. Hieronder de spelers wie mij allemaal hebben aangevallen tot nu toe: RazorGummy, Novitius...
  4. De bende van SF! (en Melt)?

    De samenwerking tussen SF! & We Like Turtles. is dan ook totaal geen aanname meer haha. Ze hebben een gezamenlijke massa op onze stam uitgevoerd waarbij mijn stamgenoot blijkbaar 0 troepen thuis had staan.. Vervolgens besluit hij wel barbarendorpen te edelen en deze uit te bouwen. Ik vraag hier...
  5. De bende van SF! (en Melt)?

    Daar ben ik al mee bezig ja!
  6. De bende van SF! (en Melt)?

    Een tijdje geleden heb ik besloten dit spel nog maar weer eens op te pakken. De combinatie van de snelle wereld en het boosten dat zou worden aangepakt deden mij besluiten om eens te beginnen op wereld 85. Al na een paar dagen zat ik in een stam met twee anderen, het liep allemaal prima. Uit het...
  7. Spotprenten

  8. Spotprenten

Bovenaan