Recente inhoud door Narcissistic Illy

1. Narcissistic Illy

Spotprenten

Frie the piepol
  2. Narcissistic Illy

Spotprenten

3. Narcissistic Illy

Spotprenten

Zoals al eerder vermeld is die NAP niet door mij opgesteld, maar tot stand gekomen door een speler die zeer eigenaardige acties had ondernomen, waar Planet overigens geen moeite mee had. Wat daarna gebeurd is ligt buiten mij weet, speel sinds het begin van het schooljaar vrijwel niet. Ad. was...
  4. Narcissistic Illy

Spotprenten

Wacht even? Neemt iemand Planet nog serieus na die (next-level) R2W en het aannemen van Coruscant?
  5. Narcissistic Illy

W74 en verloop...

Dat heeft iemand al uitgelegd, verder geen behoefte om dat verder toe te lichten.
  6. Narcissistic Illy

W74 en verloop...

Show us, kan me herinneren dat jij een aantal maanden geleden nog spelers zat te bashen over hun pp-gebruik namelijk. Coruscant, de eerste man die zichzelf zowel pot als ketel kan noemen.
  7. Narcissistic Illy

W74 en verloop...

Ga je dan ook eerlijk toegeven hoeveel pp je hebt gespendeert om die dorpen niet te behouden?
  8. Narcissistic Illy

W74 en verloop...

Ik neem aan dat de berichten je niet bevielen? Dat snap ik, maar verkondig dan niet dat je de dorpen niet wou behouden. Even een vraag uit pure interesse, waarom praat je over jezelf in de derde persoon? Dient dat een doel of.... Legit geen haat, gewoon pure nieuwsgierigheid.
  9. Narcissistic Illy

W74 en verloop...

Deffen op muur 9, like a king. 12:55 muur naar 11 13:12 muur is ineens weer 20 Hier even een paar voorbeelden van hoe graag TW-god Coruscant zijn dorpen wou afgeven. Heb nog meer berichten van hem dat hij op lage muren deffde, van alle 5 de dorpen zijn non-stop de muren geboost, benader ons...
  10. Narcissistic Illy

W74 en verloop...

Hihi, ik heb berichtjes die wat anders zeggen? Waarom dan deffen op muur 10 met volle deff dorpen? En in 20 minuten een muur naar 20 boosten? Wil de berichtjes eventueel wel posten hoor... Getuigt niet echt van iemand die van zijn dorpjes af wil @Coruscant
  11. Narcissistic Illy

W74 en verloop...

Dezelfde speler postte 3 dagen geleden nog op het AF op het account en zat 3 dagen geleden nog in een Discord chat actief om te overleggen over de NAP. Bovendien is het dezelfde speler die de edellijnen van F!x doorspeelde naar Planet tijdens de onderhandelingen. Dus niet actief spelen is onzin...
  12. Narcissistic Illy

W74 en verloop...

Dat ligt allemaal iets genuanceerder dan dat jij het nu wil laten blijken. Ik heb geen zin om ouwe koeien uit de sloot te halen maar elke beslissing heeft van nature uiteraard een gevolg. Die NAP is ons account aangeboden ten gevolge van dubbele viool spelen en meerdere afspraken die niet zijn...
  13. Narcissistic Illy

Top/Flopstammen

Ik zie alleen wat misverstandjes, maar goed het is al vaker gebleken (tevens ook) op 74 dat je een sensatiezoekertje bent.
  14. Narcissistic Illy

Top/Flopstammen

Ik ontvang graag een PM van je met dingen die ik en mijn co’s volgens jou slecht hebben gedaan lol.
  15. Narcissistic Illy

Top/Flopstammen

Illy & Kouchov zijn hier om te knallen! Alleen is het naar mijn inzicht wel een enorme overkill om met 3 stammen en meerdere spelers, spelertjes van 50-100k te gaan aanvallen. Maar goed, dit gebeurt op meerdere werelden, het is toegestaan, het bereikt je doel maar haalt het plezier er voor veel...