Recente inhoud door NachtFritz

  1. [Profiel] Blue-Eyes White Dragon

    Lars is met alles kieskeurig behalve met de vrouwtjes
  2. Stelling van de dag

    Ga dan lekker casual spelen joh
  3. Praathoek

    Shit je hebt me door.
  4. Praathoek

    Haha nee, aluwel een pp loze wereld mij wel zou aanspreken. Ik kwam sporadisch nog eens kijken en zag toevallig dat er wat activiteit op het af was. Hoe is het met je studie?
  5. Praathoek

    Ha Zidane
  6. Gefeliciteerd Arithmetic

    Gewoon beginnen met smederij en boerderij ja
  7. Gefeliciteerd Arithmetic

    Gefeliciteerd Arithmetic. De toon voor de wereld is hiermee meteen weer gezet.
  8. Praathoek

    Die Rob. is een eigenaardig mannetje.
  9. Praathoek

    In de Rim van skedel. Hallo Tom. En zangezien ik hier nu toch ben, smakelijk @Rob.
  10. Praathoek

    Één wereld zonder pp in 2024, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
  11. Spotprenten

    Ha we hebben gewonnen, noobs.
  12. Ja of Nee

    1) ik heb werelden gespeeld, en gewonnen met een stuk minder dan 30k na mijn terug keer op dit spel. ik had geen kennis van de premieum beurs en eventen etc, dus het is gewoon mogelijk. Zeker aangezien dit gewoon een volle farm en roof wereld is. 2) als "meerdere keren per dag moeten checken"...
  13. Ja of Nee

    Dat snap ik, het was enkel een reactie op: "niet iedereen kan zoveel pp farmen per wereld". als je tijd hebt om de ganse dag je lc op pad te sturen, heb je naar mijn mening ook tijd om een wereldje fatsoenlijk te pp farmen.
  14. Ja of Nee

    Recruit 2 win, iets waar jou stam duidelijk aan mee doet. als je de stam akten bekijkt zie je dat elk acc zomaar aan de kant wordt geschoven mits een ander, en beter account zich aanmeld. ook is jullie laatste recruit, klaaz, juist het geen waar jij, en ook je stamleiding zich al heel de wereld...
Bovenaan