Recente inhoud door NachtFritz

1. Top/flopspelers

Die pony heeft meer cfs dan vijandelijke overnames.
  2. CLASSIC .net vs .nl

Ik was in de start wel degelijk actief ja. Daarom dat ik mooi alle boosters en leden van de .net massa stam op de voet kon volgen ;)
  3. CLASSIC .net vs .nl

hoe ga je oordelen over vorige werelden als je letterlijk niks van de werelden hebt mee gemaakt?
  4. CLASSIC .net vs .nl

Makkelijk oordelen als je al jaren geen .nl wereld hebt gespeeld.
  5. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

goh je kan zeggen waar je wil maar house had ook genoeg accs waar geen klote mee aan te vangen viel. kwa echte toppers zaten wij misschien wel iets dikker gezaaid maar al bij al was het nog redelijk verdeeld.
  6. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

de kwaliteit was daar wel redelijk verdeeld maar dan nog. we hebben inprincipe nog niks laten zien, waarom niet? omdat talent etc te bezig is met recruite ipv eens een account te testen. De coalitie heeft zich zelf nu in hun voet geschoten door jan en alle man te recruite ipv te focussen op...
  7. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

is ook gewoon onzin, w77 was ongeveer het zelfde scenario en op het einde heeft de "underdog" (blaze in dit geval) de wereld gewoon gewonnen.
  8. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

als je het zo graag wil weten, ik heb in de start niet eens gespeeld. dus ik heb ook niks met de interns te maken en weet er ook zeer weinig van. ik zelf speel vooral classics en daar gebruik ik geen boosts ;) niet echt ontwijken als ik er gewoon los van sta.
  9. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Heb het wel gelezen, Cru gezegd heeft hij zich zelf gewoon bedacht en is niet meer akkoord met de deal. Dus als je zo deals gaat maken kan je het toch ook met andere accounts doen om deftige fronten te gaan creëren? Wat heeft boosts er mee te maken als ik vragen mag? Komt ook niet erg serieus...
  10. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Nja das beetje dubbel he, een leone word er toch ook uitgezet omdat hij niet op intern wil. Waarom zou dat bij een ander account dan niet kunnen/mogen?
  11. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Ahja want de hele wereld invite op kwantiteit ipv kwaliteit gaat jullie helpen. Jullie fronten hadden er zoveel beter en logischer bij kunnen liggen als er gewoon logische recruits gemaakt werden ipv puur op punten.
  12. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

"Gewoon ordinair r2w niks anders" Dat is toch precies wat talent doet? Spelers met een kanslozen ligging early game invite puur op kwantiteit. Daarna gigantische coalitie op zetten. Dit valt toch perfect binnen r2w?
  13. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

... Ze hebben een aantal wereldje flink geinternd en geluk gehad dat ze in een goede stam kwamen. Daar heb je idd gelijk in ja.
  14. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

Kan je dit even uitleggen? Kan me echt niet inbeelden wat er fijn is aan het recruiten van een account dat 100% boost en 0% skill is.
  15. De rechtbank: Talent vs Flex (il Leone)

al die cfs zijn er enkel omdat jullie recruit beleid kwantiteit boven kwaliteit verkiest. Met andere woorden jullie hebben alle shit met een beetje punten in jullie coalitie gegooid en kijken nu raar dat er cfs vallen.