Recente inhoud door Naccer

  1. Naccer

    Oneerlijk spel anno 2021

    Wie is cornelus prul? Ik ken alleen een cornelus flop
  2. Naccer

    Praathoek #27

    Ga toch even een dikke rant post maken. Speler Coskun10 en zijn hele stam. Gewoon open Kata gebruik op Smid en AH zodra ze het niet meer kunnen winnen. En breken hun hele dorpen af voordat je het kan edelen naderhand. Laf gedrag. En nu snachts weer stiekem kata's maken en naar me toe te sturen...
  3. Naccer

    Top/flopspelers

    vraag .Mad Hatter , die weet nog wel wat
  4. Naccer

    Praathoek #27

    Laat ik het maar openen, Het huidige forum is nog niet opgeruimd maar dat hoeft de pret nog niet te bedrukken. Allemaal lekker gs aan het uppen? :D Dag 1 met no haul is altijd beetje tegenvallend imo
  5. Naccer

    Oneerlijk spel anno 2021

    Thanks, snachts kijk ik niet zo nauw als er te weinig slaap in het spel is voor dat soort dingen ;)
  6. Naccer

    Oneerlijk spel anno 2021

    Kzie anders nog genoeg ge-kata deze wereld om me heen. Maybe tussen de mensen die regulier op het AF zijn maar de algemene speler heeft daar zwaar lak aan.
  7. Naccer

    Oneerlijk spel anno 2021

    Er gaat niks veranderen zonder dat Inno zelf regels gaat aanpassen. Dus de discussies hebben weinig nut imo. Er is altijd wel iemand die het huidige systeem abused.
  8. Naccer

    Instellingen classic #27

    Yep, had alleen liever met haul gezien :) maar rest ziet er goed uit.
  9. Naccer

    Oneerlijk spel anno 2021

    Kan korter! Mand!
  10. Naccer

    Spotprenten

    Mooie aanvulling hierop
  11. Naccer

    Instellingen classic #27

    Mijn voorstel Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% - Aanvalstiming: 50ms Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: Gedeactiveerd - Boogschutters/bereden Boogschutters: Geactiveerd (Maar mag ook uit, maakt me niet zoveel uit) -...
  12. Naccer

    Zero [IQ]: Onze strategie..

    Mooi geschreven :) Gefeliciteerd met de overwinning.
  13. Naccer

    Instellingen classic #27

    Is 2% minimum troepen per aanval niet laag? Kan me herinneren dat voorgaande soms een stuk hoger lagen. Geen nachtbonus en dominantie lijkt me verders ook goed :)
  14. Naccer

    Classic 23 voorstel

    Interessante instellingen, en denk wel dat het iets kan worden. Zelf ben ik alleen fel tegen geloof/kerk maar dit is een persoonlijke mening. De OS buiten stam regel zorgt ervoor dat de hele manier van verdedigen/offen op zijn kop weer gaat. Denk dat het wel weer leuk is om het aan te zetten...
  15. Naccer

    Classic 23 voorstel

    0% fake? Nee dankje. Genoeg 1c spammers
Bovenaan