Recente inhoud door .n0t0ri0us

1. .n0t0ri0us

Vrouwen, leer onderhandelen als een kerel (en koop een cabrio)

Ik kan het niet hebben als bepaalde groepen mensen worden voorgetrokken. Als vrouwen het vertikken om harder te werken en opofferingen, zoals een langere reistijd, te maken, dan maken ze het zichzelf moeilijk. En zo zijn er nog een aantal soortgelijke variabelen bekend (en waarschijnlijk ook nog...
  2. .n0t0ri0us

Moest even opzoeken wat incel betekent. Maar ik weet genoeg. Zodra je wat zegt over minderheden of vrouwen word je meteen neergezet als incel of boze witte man. Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt.
  3. .n0t0ri0us

Het forum waar jongens die afgewezen zijn zich maar gaan voordoen als vrouw. Maar je mist het hele punt, namelijk dat vrouwen al gelijk zijn. Ze moeten alleen de kansen, die er zeker zijn, zelf pakken, iets wat mannen al wel doen.
  4. .n0t0ri0us

Praathoek

2019 yeahhh
  5. .n0t0ri0us

'Ik wil niet dat anderen zeggen: ze is gekozen om het quotum te halen' Een quotum voor vrouwen aan de top? Slecht idee, vind Claire van Campen, directeur van het monumentale American Hotel in het centrum van Amsterdam. ‘Ik heb nooit gezien dat je iemand kunt motiveren met dwang. En het schaadt...
  6. .n0t0ri0us

De tussenstand zegt veel. Enkel een catfish stemt 'nee'.
  7. .n0t0ri0us

Vrouwen hebben minder kansen op de arbeidsmarkt dan mannen, hoorde ik deze week op BNR. Ik spitste meteen mijn oren, want ik beweer al jaren dat vrouwen in Nederland alles kunnen worden wat ze willen. We leiden ze goed op en alle wetgeving is gelijkgetrokken. In mijn strijd tegen het...
  8. .n0t0ri0us

Politiek en discussies.

Er rijdt in mijn omgeving toch nooit politie dus goede wet.
  9. .n0t0ri0us

TW Meetup 2019 Recap

Goh, hou je nou nog steeds vol dat je een meid bent o_O
  10. .n0t0ri0us

Praattopic

Goed dat je het vraagt. Ik wil gewoon dat de wereld de waarheid weet. 5 januari 2019 ben ik ontvoerd, verkracht en mishandeld door een groep moderators omdat ze graag wilden dat ik mijn mond zou houden op het Tribalwars forum. Nadat ze klaar waren, zeiden ze: ’Heb je respect voor famdecibel ...
  11. .n0t0ri0us

migratiepact

Gewoon veel heisa om helemaal niks. De rechtste partijen zoeken een stok om mee te slaan en blazen de boel op.
  12. .n0t0ri0us

Cryptocurrency

Heb je even? :D
  13. .n0t0ri0us

Het grote MUZIEK topic:

6ix9ine, lil pump, trippie redd, etc. Die hele generatie is toch helemaal niks waard.
  14. .n0t0ri0us

Kiiiiiiiiiilllllllllllllllllll

DieTim nog steeds veel kijkers. Famke inmiddels een gevestigde naam. Armoo een clip met 6ix9ine:eek:. Succesvol clubje:D
  15. .n0t0ri0us

Algemeen games topic

RDR2 is zooo vet. :cool: