Recente inhoud door mystery men

  1. mystery men

    De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    XMAS heeft jullie met geen vinger aangeraakt terwijl Last op jullie ging. Of er afspraken waren weet ik niet, maar Cala lag met een keurige phalanx tegen jullie aan en heeft nooit een vinger aangeraakt, zuid lag OH. die heeft ook nooit aangevallen. Het enige front wat je daar had was Last, en...
  2. mystery men

    De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    wtf heb je tegen Erik :-P dat is oprecht een van de meest relaxe gasten om TW mee te spelen die ik in de afgelopen jaren ben tegen gekomen
  3. mystery men

    Golden Awards!!

    Top reden voor kata's, doe je goed ;-)
  4. mystery men

    Feedbacktopic: Pushen & TribalWars.nl

    Ik ben bang dat de eerstkomende werelden de grootste "clusterfucks" ooit gaan worden. Spelers moeten gaan spelers op basis van regels die niet gepubliceerd worden. Het is niet navolgbaar op basis van welke regel je gebanned gaat worden. Voor support betekent dit twee dingen 1. Voor elk dorp wat...
  5. mystery men

    Boosten op Classic - een groter probleem dan mijn huidige sociale leven

    Even vanuit Fruit een inkijkje in waar Heres mee te maken heeft. Ik heb 12 van de eerste berichten gepakt. Maar ik denk dat ik er hier zo'n 75 van heb...
  6. mystery men

    Voorstellen Classic 29

    Misschien dom maar dit stuk snap ik niet. Citaat: snipen moet je dus ook doen als de ander zijn clears al lopen maar edels nog niet als je weet waar zijn edels staan kun je op die manier snipen. tussen stacken is ook een process wat je moet doen tijdens het sturen van de tegenstander.
  7. mystery men

    Voorstellen Classic 29

    Oke, interessante setting, is nieuw voor mij maar ben benieuwd.
  8. mystery men

    Voorstellen Classic 29

    Wat is de motivatie om tegenwoordig de timing op volle seconden of halve sec etc. te hebben? Mijns insziens is het toch veel leuker om 50 te doen zodat er meer skill bij komt kijken? Kerk en geloof zou ik aan willen hebben hou ik wel van. Verder vind ik deze instellingen ook wel wat.
  9. mystery men

    Top/flopstammen

    Om te zeggen wat flop is en wat niet is het denk ik nog een beetje vroeg? kan het mis hebben hoor. Wat me wel opvalt is dat er in veel stammen veel kleine dorpen en bb's overgenomen worden. Ben er een tijdje tussenuit geweest maar kan me niet voorstellen dat dat tegenwoordig een goede zet is...
  10. mystery men

    Wereld 83 - Stel je voor!

    MM hier, na een tijdje ertussen uit geweest te zijn willen we het weer eens gaan proberen. Is wel wennen met de settings van w83. Een late start gemaakt maar dat houd de uitdaging erin. We kijken er naar uit om weer een hoop gezelligheid met jullie te beleven.
Bovenaan