Recente inhoud door Mr. Reddington

  1. Mr. Reddington

    Praattopic

    :redface:
  2. Mr. Reddington

    Praattopic

    Kort maar krachtig ;)
  3. Mr. Reddington

    Praattopic

    Gefeliciteerd!
  4. Mr. Reddington

    Top of Flop spelers

    Geloofwaardigheid lol. Prachtige discussie luitjes! Ik heb weer genoten.
  5. Mr. Reddington

    Stelling van de Dag

    Ik stem voor.
  6. Mr. Reddington

    Top of Flop stammen

    Hoezo maakt hij er misbruik van dan?
  7. Mr. Reddington

    Top of Flop stammen

    Waarom gooi je nou de hele tijd de mod kaart? Op het AF een ban "aankondigen" is ook overdreven, deze ban stond al ruim een dag vanwege, ja je ziet hem al hangen: "unfair play". Speler zijn en mod zijn is niet hetzelfde, de status van mod maakt niet uit op een wereld die hij speelt, ingame in...
  8. Mr. Reddington

    Discussietopic Mods

    Iemand is nog verzuurd omdat hij niet door de proefperiode is gekomen. Enfin, ik kan uit ervaring zeggen dat modereren niet zwart/wit is en dat het altijd een belangenafweging was, mijns inziens, van wat er gebeurde en wat de overtreding was en in welke context. Bij het modereren van de game...
  9. Mr. Reddington

    Top of Flop stammen

    Laat staan de edelman.
  10. Mr. Reddington

    Top of Flop spelers

    Tsjah, dat krijg je als je nieuw bent op het forum; dan begrijp je het niet helemaal allemaal. #whomembersVBulletinv3 Gelukkig zijn er al andere mensen die het al voor je uitgelegd hebben! Om het goed te maken: als je vanaf nu iedere post die ik maak een 'vind ik leuk' geeft, is het allemaal...
  11. Mr. Reddington

    Praathoek

    Ai pijnlijke afwijzing
  12. Mr. Reddington

    Top of Flop spelers

    Shoutout naar beide accounts, echte proskis heur!
  13. Mr. Reddington

    Top of Flop spelers

    De vraag is: wat is ontopic en/of offtopic in het leven? Wat ontopic is, is in ieder geval dat er iets niet pluis is!
  14. Mr. Reddington

    Top of Flop spelers

    Wat gebeurt er allemaal #gekkenhuis #lijktnetRTL
Bovenaan