Recente inhoud door Mazal

  1. Mazal

    Verdediging SupportCounter

    uitstaande ondersteuning bij eigen dorpen staat nu als barbarendorpen omschreven.. barbarendorpen ben ikzelf Totaal: 652443 58734 0 49679 2135 0 0 127787 0 0 0 0 74.7 Speler (1) Deffs Barbarendorpen 652443 58734 0 49679 2135 0 0 127787 0 0 0 0 74.7
  2. Mazal

    Einde wereld Awards

    felicitaties voor de winnaar. Speciaal mijn felicitaties naar account Xbraun.. beste Joost. Op Cas 9 was je nog een van de nieuwe kleine spelers, we lagen naast elkaar en we leerden elkaar kennen, ik mocht je t een en ander leren kwa scripts, enzv. t was een hele leuke start en voor jou t begin...
  3. Mazal

    Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Probleem opgelost ?? Volgens mij kost deze beslissing TW inkomsten... vlaggen gaan echt niet gekocht worden, of dat lijkt me een schijntje... wel investeren spelers pp om te kunnen blijven vlaggen op een wereld terwijl ze allang uitgespeeld zijn. Nu zullen spelers gelijk op delete gaan wanneer...
  4. Mazal

    Opslag bonus item 100 procent voor 24 a 48 uur.

    vindt ook dat de opslag achterop is geraakt in vergelijking met de toenames van premium functies zoals 20 procent meer gs per uur. gs vlag vlag verdubbeld item voor gs vlag. kortom de productie van gs stoffen is veel hoger nu dan voorheen bij de start van tw en volgende jaren. dus 400.000...
  5. Mazal

    Opslag bonus item 100 procent voor 24 a 48 uur.

    eh... we kunnen deze ook gewoon verhogen naar 100 procent... Goede connecties Verhoogt permanent de maximale opslagplaats van het huidige dorp met 25% Mag slechts eenmaal per dorp worden gebruikt.
  6. Mazal

    Opslag bonus item 100 procent voor 24 a 48 uur.

    Hoi,, T gebeurt mij en waarschijnlijk nog velen dat je met munten sessies met munten slaan zelfs bij een 600.000 opslag nog steeds grondstoffen overlopen omdat t zo verschrikkelijk tijdrovend is en zelfs met je munten alarm je nog wel s vergeet t bij te houden ivm met het drukke real life...
  7. Mazal

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    Yup idd Had gekund. Neemt niet weg dat niemand t wist. Wat de juiste straf moet zijn is is ook aan de beheerders. Er zal ook wel een reden gegeven zijn. Hoe dan ook casual is op de goede weg. Ik hoop dat hier vooral nieuwe spelers komen met nieuwe suggesties en opmerkingen voor verbetering...
  8. Mazal

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    Doorgestuurde berichten: - cb2c48ede2c0ecdfbf2b6e9686695840 - 486337d51cdbf7a65183e669793cdea2 - f19ae15b64e3f42a4f2b02a6d2afbcc9 - 1f9ea935461ffeeaded3998a31ff0ce7
  9. Mazal

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    Hier t bewijs
  10. Mazal

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    Pedik Wat een uitermate misselijke reactie Spel is al tijdje bezig en speler maakte een domme fout die tw met 30 procent bestraft heeft.. hij was zeer bedroefd.. er stond bovendien 14 k def in wat ik moest slopen en jullie op loerden.. en ik jullie allang geblokkeerd. Zielig om hier dan met...
  11. Mazal

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    ik begrijp ook dat het een verloren strijd is om de roep om minder pp spelletjes en begrenzing. en tja dat spelers op wat voor manier daar van profiteren is hun goed recht skills en of portemonnee. maar aub laten we dan op zn minst starten zonder boost dorp van een andere laatste wereld met de...
  12. Mazal

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    helaas zie je toch weer dat nu al weer de 2e abuse event gaande is en weer voor de 4e casual op rij t zelfde pp monster iedereen de mond snoert. een aantal jaren al dus een aantal spelers zitten hier ook nog steeds op cas12 die een andere naam hebben maar aangekondigd hadden samen te komen...
  13. Mazal

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    ik ben voorstander van een casual classic of anders een zeer beperkte beurs of een max instelling wat betreft gs kopen gedurende een tijdsperiode. geen mogenlijkheid van een andere wereld te komen. gewoon 0 starten iedereen mag dan gelijktijdig starten net als op een normale wereld. geen items...
  14. Mazal

    Graag jullie voorstellen voor Wereld 82

    Ja.. ben t helemaal met je eens.. T is ook wel bizar 2 events zo kort op elkaar en nog voor de start van een nieuwe wereld. Iedere modulator kan zien dat alle beurzen nu al dagen lang knalrood zijn.. een hele enkele keer kan je mazzeltje hebben als je non stop naar de beurzen staart. (Niet...
  15. Mazal

    Graag jullie voorstellen voor Wereld 82

    Even een kleine constatering. Misschien ook door andere ondervonden De beursen op alle huidige werelden inclusief de casuals liggen vrijwel stil, er wordt nauwelijks nog gekocht. Met nog w81 is teleurstellend Voordat een nieuwe wereld begong kon je altijd nog handelen omdat er activiteit nu...
Bovenaan