Recente inhoud door .MortuaMemoria

1. .MortuaMemoria

Top/Flopstammen

Altijd al gevonden dat je je als een wijf gedroeg.
  2. .MortuaMemoria

Top/Flopstammen

Je vruchtwater?
  3. .MortuaMemoria

Top/Flopstammen

Waarom zou ik?
  4. .MortuaMemoria

Top/Flopstammen

Ik ben diep teleurgesteld Roald, ik had gehoopt dat mijn goede voorbeeld gevolgd zou worden, maar helaas!
  5. .MortuaMemoria

Het grote complimententopic

Optyfen, gauw!
  6. .MortuaMemoria

Dus als je de waarheid zegt, heb je ineens je dag niet. @Global Knowledge laat je stammie niet zo rare dingen zeggen.
  7. .MortuaMemoria

Buiten dat ik veel te vroeg op moest en gister teveel biertjes op had, voel ik me eigenlijk hartstikke goed. Bedankt datje het vraagt, maar na 3 posts concluderen dat ik mijn dag niet heb is wel wat te snel!
  8. .MortuaMemoria

Praathoek

Een broodje gezond zonder tomaat. Dan moet je wel debiel zijn.
  9. .MortuaMemoria

Als ik Salt was zou ik gewoon linea recta alle VV’s pakken in de rim van Tyrant, en als ik Tyrant was zou ik alle CF’s pakken die je kan pakken. Kata’s alvast in opbouw zetten, maak er dan gewoon ECHT een hele vuile wereld van!!!
  10. .MortuaMemoria

En al dat gemekker langs beide kanten: “jullie hebben alleen maar interns” “jullie draaien vv in onze rim” blablabla
  11. .MortuaMemoria

Ik wil graag Salt en Tyrant bedanken voor de immense hoop bagger op dit AF, na intens trieste acties van beide kanten. Ik dacht dat 73 erg was, maar we vallen van de regen in de drup.
  12. .MortuaMemoria

Stelling van de dag

Dat denk ik niet hoor. Een premade met 50 spelers is wel normaal tegenwoordig, zeker als je 12 leden mag hebben. Echter hebben bijna al mijn teams uit hoogstens 3 actieve spelers bestaan (meestal zelfs 2) en ik ga ook nooit hoger dan dat getal komen, omdat ik gewoon een sterk team wil hebben dat...
  13. .MortuaMemoria

Volgens Ten Hag heeft Ajax Liverpool aan de rand van de afgrond gebracht. Ik wil hem graag bedanken voor die hilarische opmerking.
  14. .MortuaMemoria

Spotprenten

Deze wereld gaat alle perken te buiten, blijkt maar weer.
  15. .MortuaMemoria

Spotprenten

Maar jullie zijn Imago 2.0, kijkend naar de alle bespelers. Contradictie :confused2: