Recente inhoud door Mootje van de Bloc

1. Top/flopspelers

Laat mij er is buiten met mijn stam, enigste die invloed kan hebben bij ons zijn timlando en ik? Weet niet wat je loopt te zeiken over King Ragnar is gewoon maatje van mij 50 tiles van mij weg? Dus niet zo piepen thanks bye
  2. Wat een spel

Toch hoor ik zelf niks over het feit dat jullie de hele midgame/early game BG hadden met Raven waardoor jullie zelf 0 dreiging hadden :) Maarja zou ook wel onze schuld zijn.
  3. Wat een spel

Wie?
  4. Wat een spel

Ja dus je internt even 30% van je totaal aantal dorpen erbij want dat is normaal :D
  5. Wat een spel

Omdat dit toch gewoon zielig is :D, als een rank 15 stam het nou doet dan zou je mij niet horen als ze daarmee in top 5 komen om nog wat te kunnen doen maar als rank 1 ben je gewoon triest en verneuk je gewoon de hele wereld.
  6. Wat een spel

:KEWK:
  7. Zero [IQ]: Onze strategie..

Hahahaha ja na 3 weken massa's koppen van 9-5/6 en dan savonds weer van 11-1 ben je er wel klaar mee ;DDDDDD Gratz alleen vind het wel beetje raar gespeeld tbh, jullie zeiden tegen ons over onze BG met BA en BOYS dat het niet 'eerlijk' zou zijn en dat er op deze manier geen eindstrijd kon komen...
  8. CL26: Golden awards

Ja soms heb je ook nog iets van persoonlijk leven wat ertussen kan zitten, moet je is proberen een vriendin zoeken of werk vinden, zal je goed doen.
  9. CL26: Golden awards

Dan is het niet tegen jou maar bijvoorbeeld van Sabbie kregen we in 8 aanvallen op ons dorp, 5 aanvallen op dezelfde ms :D, 1x uit de losse pols mkkay, maar 5x kan niet.
  10. CL26: Golden awards

Aan dit bericht zie ik al dat je te weinig op school hebt opgelet, misschien had je dat iets meer moeten doen dan kon je nog begrijpend lezen en de context begrijpen. Vervelend voor je naasten. Sommige mensen hebben wel verplichtingen nog die ze op een dag hebben ;) Niet als wij van jullie ook...
  11. CL26: Golden awards

Zo doen we dat, vind wel lief dat je denkt dat we cheaten :) En wesley doet het uit de losse pols ;)
  12. CL26: Golden awards

Maar natuurlijk blijft de vraagt wie het meest geinternt heeft :rendier:
  13. Top/flop spelers

Hahahahahah jullie zijn echt zo hypocriet :D Hele classic lopen janken over dat het niet eerlijk is maar jullie hebben wel overal jullie slaafjes hahahahah, ga toch is buitenspelen man, vitamine d zou jullie goed doen denk. Ouwe internet warrior
  14. Classic Gekkies

Je zou maar piepen om een 'eerlijke eindstreid' wanneer je gewoon midgame bent weggespeeld en terwijl je zelf al 40% kent van de wereld en die voor je aanvallen/edelsclears sturen en daarnaast nog 5 stammen heb die DU voor je zijn. Echt triest :D