Recente inhoud door momske

1. momske

Het grote spot prenten topic

Speel jij op qqeezz?
  2. momske

Het grote spot prenten topic

Daan :o Doe jij nog tw?
  3. momske

[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

Oh :( Dan kan ik ook morgrn wel alles doorlezen :p Succds goedjes
  4. momske

Ik kom net uit een vergadeiring en lop alweer.een best eindje achter. Wil eerdt ff naar huis rijdrn en zal dan alles rudtig doorlezen. Ik ga daarom ook geen groene stem plaatsen vandaag omdat ik niet alles heb doorgelezwn. Op basis van doprscrollen op reacties jury stemen en time voorzitter is...
  5. momske

Is trouwens wel lastig: kun je haar juist wel lastig ontmaskeren als wolf.
  6. momske

Zoals in de post van blood staat had ik dus als volgt gestemd: Westkip 3 Time 2 Blood 1 Wat mij over gisteren opvalt: Dragon gaf eerst aan dat ze nog niet uit was op haar voglorde. Na commentaar op loyal ging loyal van (tijdelijke) nr 1 naar nummer 3.. Vreemd, doordat ik verwacht dat je...
  7. momske

Ik heb ooit 2 of 3 potjes eerder mee.gedaan, maar dat was niet zon succes. Was er erg stil/inactief :p En gijs blijft maar vragen of ik weer eens mee doe dus probeer het weer eens :)
  8. momske

1. Time Redelijk actief vandaag, zoals citaat niet altijd even serieus. Wel een paar serieuze posts vandaag. Ik hoop dat die dat doorzet :). 2. Dragonwoman Wil liever geen voorzitter worden omdat ze moeilijk wolven spot. Eerlijk en voor mij minder verdacht (of juist wel :p) omdat een actieve...
  9. momske

Dat is fijn als je niemand speelstijl echt kent :p maar ben het wel met je eens. Er werd hier wel 2x heel gemakkelijk goedje geclaimd :eek:
  10. momske

We moeten wel sws meer posts als dorp 2 hebben :rolleyes:
  11. momske

Wel oppassen met het netwerken dat er geen belangrijke dingen verlorrn gaan voor mensen die niet in jury zitten. Met elkaar ovet de stemmen hebben kan wel helpen om er zeker(der) van te zijn dst de goeden in de jury komen.
  12. momske

De B van genootschap :p Moet wel goedkomen toch :D Edit: ben benieuwd naar jou post voor voorzitter:)
  13. momske

Wat doe je hier dan? Wat is AWB? Ik stel me ook beschikbaar als voorzitter. Ik ken nog niemand dus kan iedereen uiterst objectief beoordelen en daarmee verdachte uitspraken eruit.vissen :) En ik vind zon hamer wel mooi
  14. momske

[Inschrijftopic] WvW #289 Lands Of Nevermore

Dat heeft iedereen toch o_O
  15. momske

[Inschrijftopic] WvW #289 Lands Of Nevermore

Gijs :eek::eek::eek: Volgens mij heb ik alle skypes hierboven toegevoegd, voor degene die mij wil toevoegen: Ramonmomske Zit daar niet veel meer op omdat mobiel er heel traag mee is :( Ik ga niet weer dingen als live:1770b50de7aaa657 proberen te onthouden en overtypen :D Maar het is gelukt :)