Recente inhoud door miketijger

1. miketijger

Het TW ganzenbord (Huidig speelbord)

Ronde 11 Het duurde een beetje langer deze keer, maar we gaan verder. Vervolg ronde 10: opdrachtjes onpwnage kreeg dezelfde vraag als de vorige ronde, maar nu met katapulten in plaats van rammen. Hoeveel kata's moet je minimaal meesturen met 1000 bijl om je muur van lvl 9 naar lvl 0 te krijgen...
  2. miketijger

Ronde 10 Het duurde een beetje langer deze keer, maar we gaan verder. Vervolg ronde 9: opdrachtjes bliow en xBraun stonden beide weer op vakje 59 en kregen beide dezelfde vraag. Het antwoord was 37 en ze hadden dit beide juist en besloten achteruit te gaan. Ronde 10 Ze waren er als de kippen...
  3. miketijger

Ik ga morgen de uitslag doen. Was vergeten dat mijn meter en mijn nicht vandaag jarig waren.
  4. miketijger

Ronde 9 Vervolg ronde 8: opdrachtjes bliow en xBraun stonden op vakje 59 en kregen beide de vraag, maar geen van beide die ze beantwoord. Een taktiek? Wie zal het zeggen. Ronde 9 We starten deze ronde met kwiedoes die 1 vakje naar achter gaat door 5 te dobbelen. Xbraun dobbelt vervolgens 8 en...
  5. miketijger

Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

Ik weet niet in hoeverre dit belachelijk is? Voor jou herhaal ik graag nog eens. Er is vol gespamd in discord, veel woorden, maar niemand kwam met iets echts. Ik probeer de conversatie naar het forum te trekken met een verzameling van ideeën om dan discussie verder te zetten. Want over discord...
  6. miketijger

Ronde 8 Vervolg ronde 7: opdrachtjes xBraun had helaas pech met kop of munt en blijft staan. Ronde 8 Eerst deze ronde onpwnage die 6 dobbelt naar vakje 52 Kwiedoes moest 7 gooien voor de finish, hij gooit 5 en staat op 61 Bliow moest evenals 7 gooien voor de finish en gooit 3. staat nu op 59...
  7. miketijger

Ronde 7 Vervolg ronde 6: opdrachtjes kwiedoes en xbraun deze keer een opracht Vraag het lievelingskleur van een mod. Beiden votooiden ze de opdracht. Xbraun dobbelde 4, komt op 45, ook een opdrachtvakje, terecht en mag daardoor nog eens 4 verder naar 49. Kwiedoes had 7 en mag van vakje 50 naar...
  8. miketijger

Muziek

Van deze wordt je spontaan stil van. Favoriete sad nummer van het moment
  9. miketijger

[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 4)

Ola! Tof 3e ex aequo
  10. miketijger

Eerst en vooral, mooie post. Al denk ik niet dat het zo een grote overmachten is? Ik had dan gedacht aan andere minder ervaren spelers die jullie zouden rekruten, maar die dan ook niet zo noob zijn ook weer niet. Spelers die hun plan wel kunnen trekken dan. Jullie staan rang 2 en 3 voor de...
  11. miketijger

Ronde 6 Vervolg ronde 5: opdrachtjes geen speler had deze keer een opdracht. Ronde 6 onpwnage die uit de put mocht huppelt super vrolijk verder verder met 9 stapjes, hij zag ergens 42, maar toen was hij verdwaalt. Daarna dobbelt bliow 6 en komt op vakje 40 terecht. Imhighsorry heeft niet...
  12. miketijger

Mij eigenlijk niet gelaten dat jullie (BCN) er recruits erbij nemen. Ik verschoot wel even van de kwantiteit, zelfs al hebben jullie nu maar 6 spelers dan uiteindelijk. De stam Speer, een sterke stam op 2 spelers, valt helemaal weg en de stam BB met 2 sterke spelers verliest ook zijn positie...
  13. miketijger

[Speeltopic] WvW #337

had niet gedacht dat het nog naar laila ging springen, had beter nog iets strakker voor de DL gebeuld :/
  14. miketijger

[Speeltopic] WvW #337

omdat ik slecht beultje was :) En je was zo goed bezig, alleen maar complimenten
Bovenaan