Recente inhoud door Mickey Mouse

  1. Mickey Mouse

    Instellingen classic #27

    Mijn voorstel Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 200% - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 - Aanvalstiming: volle seconden Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: Niet actief - Boogschutters/bereden Boogschutters: Niet actief - Technologieën: 3 tech systeem - Kerk en...
  2. Mickey Mouse

    Eindstrijd: House Vs Trump

    Succes Trump
  3. Mickey Mouse

    Massa Maai No offence

    Joris, wat heb je met Noah gedaan???
  4. Mickey Mouse

    Top/flopstammen

    Nee, daar staat dat ze is aangesproken om mee over te stappen (iets anders te zoeken). Maar ze had hier geen interesse in en is verder niet betrokken geweest in de gesprekken.
  5. Mickey Mouse

    Top/flopstammen

    Ja, klopt. Dat staat gewoon in elke post van mij te lezen. Ben heeft haar meegedeeld dat wij iets anders gingen zoeken, zij heeft laten weten daar geen interesse in te hebben en is verder niet betrokken geweest in de gesprekken daarrond. Waar zeg ik of interpreteer jij dat precies anders?
  6. Mickey Mouse

    Spotprenten

    Een hot muscle?
  7. Mickey Mouse

    Top/flopstammen

    Wat bedoel je, de post van Selah die eraan komt waarin ze gaat zeggen dat ze nooit is gevraagd om mee te gaan naar Gaatje? Dat zeg ik hier toch nergens. Ik zeg enkel dat ze op de hoogte was dat we de manier van spelen in Orde door sommige spelers beu waren en gingen leaven. Zij heeft gezegd dat...
  8. Mickey Mouse

    Top/flopstammen

    't Is niet omdat je 'hoofdleider' bent van Maai dat je mij de les moet komen spellen. Omdat ik een bepaald woord tussen apostroffen plaats ben ik volgens jou al getriggerd, haha oke. Alweer een nieuw verhaaltje. Ze komen sneller dan de events! Als je geen eerlijke reactie leest van mij is het...
  9. Mickey Mouse

    Top/flopstammen

    Wat bedoel je, kerel? Ik jank toch niet. Mijn enige doel is om iedereen die zijn tijd hier komt verspillen de waarheid te laten lezen en niet enkel jullie zijde van het verhaal, die al dan niet bewust verdraaid is. Het is toch logisch dat we elkaar met wat respect behandelen zoals we in het...
  10. Mickey Mouse

    Spotprenten

    #TBW #ThrowbackWednesday Om in het thema te blijven :D
  11. Mickey Mouse

    Top/flopstammen

    Voor je bejaard bent moet je nog eerst in je puberteit geraken. Je wil al even interessant doen als Rara.
  12. Mickey Mouse

    Top/flopstammen

    Ben heeft me afgeraden om naar het AF te komen, maar verder nog niets over gehoord, KEREL. Niemand buiten jullie leest dit AF nog en ohja ik lees het ook nog omdat ik jullie wel grappig vind :) Als je er niet voor zou kiezen om interessant te willen doen, dan had je alle posts gelezen...
  13. Mickey Mouse

    Top/flopstammen

    Wie ben jij precies van Grizzly? Wij hebben Selah niet aangeboden om op ons account te spelen, maar Ben heeft haar effectief betrokken inzake onze beslissing om iets anders dan Orde te zoeken. Ze was op de hoogte en dan ligt het probleem inderdaad bij jullie interne communicatie. Ik weet heus...
  14. Mickey Mouse

    Top/flopstammen

    Ja oké, kan prima zijn dat andere spelers op dat account niet op de hoogte zijn gebracht van onze gesprekken met Selah. Jammer, maar communicatie is nu eenmaal een vaak voorkomend probleem, Dat terzijde, ik denk dat je genoeg mensen van Gaatje op discord hebt staan en daar eens verhaal kan...
  15. Mickey Mouse

    Top/flopstammen

    Zoals gezegd, grizzly is niet achtergelaten. En Maai bepaalt nog altijd zelf wie ze recruiten, met deze recruit hebben ze een enorme CF gelegd bij Gaatje en ons illegaal verzwakt zoals zij het zo mooi verwoorden. Nee, ik negeer enkel mensen die mijn posts niet goed lezen en constant hetzelfde...
Bovenaan