Recente inhoud door Mena Muria

1. Spotprenten

2. Spotprenten

3. Spotprentjes

4. Spotprentjes

Kan niet anders zeggen dat het een goed opgezette aanval is van Hiho. Dit laat wel weer zien dat Hi-Ho offensief wel een aantal sterke accounts hebben. Ben benieuwd hoe het de komende weken zal zien daar in het noorden.
  5. Top & Flopspelers

Misschien is het handig dat je de reden achter de NAP weet. Dit is vrij respectloos.
  6. Top & Flopspelers

Nja dat is natuurlijk nooit te bewijzen. Blame jullie ook niet dat jullie die vv aanpakken, wil er meer mee zeggen dat het ook niet waar is dat het maar 1 keer gebeurd is zoals Martijn beweert. Ja dat zou zeker kunnen. Excuus als ik dit niet helemaal heb meegekregen. Ik ben me pas recentelijk...
  7. Top & Flopspelers

Zijn allemaal speculaties jannes en dat weet jij ook. Zo kan je elke vv wel gaan verantwoorden met die reden. Maar op zo'n vv is al bergen met info te halen door alleen maar even te kijken.
  8. Top & Flopspelers

Wat heeft het beschuldigen van Hiho betreft stabben te maken met vv draaien in iemand rim? Vv draaien in de rim is zeker niet heel netjes maar het is zeker geen stab. Ik denk dat deze wereld gevuld is met niet nette acties van elke grote stam. De vv van killb lag ook in fier. Weet ook niet wat...
  9. Spotprentjes

En ja Thomas het is je leukste co Justin
  10. Spotprentjes

Helaas is de tekst wat vaag tijdens het maken van de spotprent. Maar er is toch verder niemand die de goddelijke uitspraken van Chris begrijpt.
  11. Spotprentjes

12. Don't Get High on your own supply

Excuus heb ik overheen gelezen. En denk dat we betreffende het opzeggen van de NAP door de Hi-Ho leiding niet verder komen dan een welles nietes gesprek. Hierin verschillen onze meningen gewoon. Maar je hebt niks te zeggen op het feit dat de NAP eerst niet gerespecteerd is door jakob en er...
  13. Don't Get High on your own supply

Nergens staat dat jullie niemand mogen aanvallen met die dorpen als jullie GH internen. Ik ben het eens met het feit dat een stamleiding een NAP op mag zeggen als deze ook daadwerkelijk opzegbaar is door de betreffende speler. In dit geval is deze NAP gewoon niet opzegbaar vanaf de kant van GH...
  14. Don't Get High on your own supply

Ik vind het raar dat de join gegooid wordt om chantage. Zoals te lezen is in het Skype gesprek geeft melvin GH duidelijk de keuze om te joinen of de dorpen van elwyo netjes te verdelen. Wat ook niet zo raar is aangezien GH frontdorpen tegen MI en Murus aan het internen is tijdens...
  15. Stelling van de dag

Helaas zit je er toch wat naast Jannes. Niemand hier van Taow zit te verkondigen hoe erg het wel niet is als er ergens vv wordt gedraaid of os wordt geleverd. Het klopt inderdaad dat dit gebeurt is maar zodra TAS naar de leiding was gestapt is dit ook direct opgelost.
Bovenaan