Recente inhoud door MeGustAa

1. MeGustAa

Stam/Profielplaatje - Beoordeling

Haha nice, je naam viel me gewoon op :p woon op 20 minuten van Wommelgem, vandaar :p
  2. MeGustAa

Stam/Profielplaatje - Beoordeling

*Wommelgem?
  3. MeGustAa

Spotprenten

Kan iemand aub deze mod zijn functie afnemen. Jezus, een mod hoort toch wel gewoon neutraal te zien of niet?
  4. MeGustAa

Spotprenten

Het is vrij duidelijk dat op dit AF geen deftige P&P wordt gevoerd dus houd ik mij hier ook afzijdig. Maar als men mijn stam dingen aan gaat smeren die niet kloppen, heb ik wel het recht om dit even recht te zetten lijkt me. Vandaar, kom met onderbouwde dingen en dan zal er heus wel iets...
  5. MeGustAa

Spotprenten

Wat voor bullshit is dit, kijk even naar de stats en je weet dat het niet klopt. https://nl.twstats.com/nl77/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=1143&type=all&oldtribe=-1&newtribe=94&min=&max=&timerange= Hoe goedkoop doen jullie eigenlijk aan P&P. Kom aub eens met iets dat onderbouwd is ipv...
  6. MeGustAa

Top/flopstammen

Bij mijn weten voerde UBM met alle stammen gespreken maar hielden wij ons afzijdig tot de wereld wat meer gevorderd is. Dat wij vanaf het begin tot de premade hoorden is ook foutief, zijn gewoon eens aangesproken. Net zoals Orde dit deed, net zoals Mad dit deed en zowat elke grote stam. Speel al...
  7. MeGustAa

Golden awards

GTR als overschatte speler zetten omdat hij de BB man is, maar wel LLM als beste speler... LLM: 22 BB's + van Lord Lenaers/Noah alleen al 24 interns en er zullen er nog wel wat meer zijn. Iets met 2 maten en gewichten...
  8. MeGustAa

Praathoek

Geef mij Octavia dan maar
  9. MeGustAa

Golden awards

Van w49 speel enkel ik op UBM en doe laatste tijd vooral de starts, dus is niet fair om die wereld te gebruiken waar wij zelf toen zelfs 1 van de weinige accs die iets terugdeden tegen Fide :p 3/4 van onze stam was runnen en waren enkel nog met Murus en TAS actief volgens mij tegen 15 Fide accs...
  10. MeGustAa

Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

Wie de CF vindt, krijgt van mij 100PP!
  11. MeGustAa

Golden awards

Thanks voor de nominatie!
  12. MeGustAa

1) Tass heeft niets met jullie of MEV te maken dus waarom zou een speler die hier niets mee te maken hebben meegenomen worden in de afspraken? :p En dat Tass een dorp overneemt tijdens de onderhandelingen van het bespreken van een nap van Vicemi, is ook helemaal niet fout? Volgens mij hoort...
  13. MeGustAa

Ik zie een duidelijke ODD verhoging bij bromsnor, geen idee of het een intern is of inderdaad een 'bedankt voor bewezen diensten'. Maar als het een intern is, snap ik niet waarom hij opeens 30k ODD erbij heeft.
  14. MeGustAa

Spotprenten

Best ironisch van een speler die in Orde zit :p
  15. MeGustAa

Gewoon dorp terug en nap van 2 weken of idd die 2 jumpdorpen van LLM en alsnog 2 weken nap is wel op zijn plek. Het is en blijft een stab, 24u NAP is gewoon lachwekkend en schandalig voor een nr1 stam. @Orde, denk goed na over hoe jullie met dit soort dingen omgaan, want dit kan zomaar later...