Recente inhoud door Meester Heydrich

  1. Meester Heydrich

    Golden awards

    Wist niet dat er zoveel druk bij kwam kijken bij zo een GA lijstje, excuses dat ik gewoon effe snel zo'n lijstje gemaakt heb he joan. Dit gewoon om het forum wat extra leven te brengen he. Excuus.
  2. Meester Heydrich

    Golden awards

    Je vergelijkt 2 uitspraken die in totaal andere context gebruikt zijn in dit forum. GA lijstje was gemaakt voor de incomings die TD kreeg van kipje, dus voor we wisten dat Maai ook nog eens samenwerkt met Orde. Ik vind dat ik dan zeker oordeel mag vellen over hoe deze wereld in zijn beslissende...
  3. Meester Heydrich

    Spotprenten

    Maar laat dat dan gewoon nog meer zien ingame ipv dat hier op het AF te lopen verkondigen.
  4. Meester Heydrich

    Golden awards

    Wat jij vergelijkt man. Ik kan geen oordeel vellen over accounts die ik totaal niet ken toch? Zeker in functie van zo een golden awards lijst. Maar ik kan wel oordeel vellen over de manier waarop 77 gespeeld wordt. Daar zijn immers genoeg feiten voor.
  5. Meester Heydrich

    Spotprenten

    Niet de bedoeling dat je dit zo hard opneemt AT excuses daarvoor, maar je had toch moeten weten dat je met de diplomatie van Maai en de recruits op niet veel bijval kon rekenen van de community? Ik denk dat je het wellicht ook wel anders had willen zien maar nu stevent 77 af op saaiste wereld...
  6. Meester Heydrich

    Spotprenten

    Akkoord, premades zijn een onderdeel van het spel. Maar wat er geen onderdeel is van TW is ‘ niet vechten voor wereldwinst’ en dan kan je zeggen wat je wil maar je kan een premade ook gaan overdrijven en dat is wat er gebeurd is op 77.
  7. Meester Heydrich

    Spotprenten

    ik quote niets? Ik maakte statement, je kan toch niet voor de manier zijn waarop 77 atm wordt gespeeld ?
  8. Meester Heydrich

    Spotprenten

    Ik snap niet dat jij je zo kan verlagen in je posts op AF dat je gewoon durft zeggen dat je eig niet veel kan en gewoon geld spend en iedereen rekruteert om wereldwinst binnen te halen zonder enige vorm van fatsoenlijk gevecht. Hoe durf je dan 1 van de meest gerespecteerde accounts zijnde...
  9. Meester Heydrich

    Spotprenten

    Als het werkelijk zo is dat Orde en Maai nog eens samenwerken dan gaat deze wereld in als 1 van de zieligste werelden ooit waar incapabele stammen samengaan om wereldwinst binnen te halen. Noem mij 1 noemenswaardige oorlog die jullie dan hebben gewonnen voor deze wereldwinst... wij wachten wel
  10. Meester Heydrich

    Golden awards

    ja tuurlijk maar er zijn maar 2 ‘day oners’ en da zijn wij ;)
  11. Meester Heydrich

    Golden awards

    Hahah ik snap je! Nochtans met Maai te vernoemen pak ik genoeg continenten mee denk ik :D. Je kan niet verwachten dat ik als noordoostelijke speler een zuidwestelijke speler /account goed ken! Overigens wil ik als meest onderschatte speler ook Don Carlos nog meenemen, de hoofspeler daar kan ik...
  12. Meester Heydrich

    Golden awards

    Beste speler: De beste speler is inderdaad misschien wel Mickey Mouse. ik ken niemand op dat account dus dit is totaal niet biased. Ondanks de ligging van hem en zijn stam weet hij zich wel te redden en respect voor zijn OD rang gewoon. Beste stam: Mad. : zonder premades en dergelijke doen...
  13. Meester Heydrich

    Spotprenten

    Orde, met alle respect want ik vind dat jullie het goed doen, maar hier ga je echt geen goeie spotprent kunnen maken t.o.v ons. Wij recken Wouzlan zo simpel is het.
  14. Meester Heydrich

    Stammen analyse Deel 1.

    Zeer leuk gedaan! Complimenten vanuit 4Rus !
Bovenaan