Recente inhoud door McAwesome

  1. McAwesome

    Praattopic

    Amai zijn we al bij w91 aanbeland intussen, ik had toch wel gedacht dat TW intussen dood zou zijn :P
  2. McAwesome

    Wereld 86 - Feedbacktopic

    No haul is beter, ik heb een job en geen tijd om te farmen :tongue:
  3. McAwesome

    Cyriel vs Melt.

    Dat is een opluchting :smile:
  4. McAwesome

    Cyriel vs Melt.

    Waar is de tijd van de epische oorlogstopics :sad:
  5. McAwesome

    Feedback nieuwe scriptregels

    Nou goed dat TW geen spel is voor zwakbegaafden, dat lijkt me positief… Wie wilt er nu zo’n spel spelen. Met scripts werken is niet moeilijker dan backtimen ofzo, TW had altijd al een leercurve, wat ook een van de pullfactoren is van het spel. Ik kijk alvast uit naar de verandering, zolang ik...
  6. McAwesome

    Wereld 80 instellingen feedbacktopic!

    Meer van hetzelfde? Geen GS sturen en 3-tech systeem is toch heel anders dan de voorbije werelden… en geen OS naar collega stammen is goed, zeker in combinatie met verbod op GS sturen, maakt het hebben van slavenstammetjes een stuk minder profijtelijk
  7. McAwesome

    Wereld 80 instellingen feedbacktopic!

    Sow, best leuke instellingen! Ook goed dat GS versturen uitgeschakeld is 1,5 is ideaal qua snelheid imo, zeker met de iets hogere GS factor (4200 ipv 3600 gs/uur).
  8. McAwesome

    De Casual werelden van de toekomst

    Niet zoveel als gehoopt maar het zou toch al een verschil moeten maken. Dankjewel @Duckje !
  9. McAwesome

    Topstammen

    Wist je dat niet? De evenaar loopt door zijn derrière :biggrin:
  10. McAwesome

    De Casual werelden van de toekomst

    My bad, ik was de vlaggenbooster al weer vergeten. Laatste keer dat ik speelde was daar volgens mij nog geen sprake van (wel het muntjes slaan in 1 dorp uiteraard). Kan me vergissen :smile: Laat ik stellen dat ik toch denk dat voor nieuwelingen het kunnen verzamelen van vlaggen van belang is...
  11. McAwesome

    De Casual werelden van de toekomst

    Bedankt Duckje, klinkt alsof je hard je best hebt gedaan om toch wat moois in de wacht te slepen! Meer bb’s klinkt alvast goed. We weten natuurlijk nog niet hoeveel maar elke verbetering is een verbetering tenslotte. Ook het heractiveren van vlaggen is belangrijk. Ik denk dat vlaggen...
  12. McAwesome

    Classic 26: Feedback op instellingen

    Een wereld voor de echte try hards :P. Laat ik lekker aan me voorbij gaan, heb ik geen tijd voor (alsook niet de skills :redface: )
  13. McAwesome

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    Je kan het ook omgekeerd bekijken: vragen om 1 verandering zet blijkbaar geen zoden aan de dijk, dus misschien is hoog inzetten en weinig krijgen dan alsnog beter dan weinig vragen en niks krijgen? :tongue: Het is uitermate onwaarschijnlijk dat Inno premium functies zou beperken (beperken...
  14. McAwesome

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    Het is nochtans poepsimpel: gewoon aantal bbs verhogen en dan zijn alle kunstige ingrepen niet eens nodig. Ik vind bovenstaande geen slecht idee maar dat gaat inderdaad snel tegenwerken die wie wat sneller groeit (beginners incluis) wat ook weer voor extra frustratie zorgt. En aangezien het...
  15. McAwesome

    Discussietopic: Het aambeeld van de Soldatenkoning

    Lijkt een variatie op het edelstenen-event. Ik klaag niet, dit soort events kan ik wel appreciëren :)
Bovenaan