Recente inhoud door Maxitaxi

  1. De start

    5k, 10k, 20k wat maakt het verschil. Ik heb zelf ook gewoon een premium account en +20% grondstoffen aanstaan. En snap ook best dat TW.nl ook gewoon geld in het laatje moet hebben. Maar het overmatige gebruik wat je nu gewoon ziet in de top 50 op deze wereld moet toch TW.nl ook niet helemaal...
  2. De start

    Als iemand die 10 jaar geleden voor het laatst speelde op w19 ( tot het einde) ben ik echt verbaasd over deze wereld. Echt absurd hoe hard sommige mensen groeien in het begin van het spel. Deze absurde groei is uiteraard volledig middels 10.000 PP ofzo, anders kan het bijna niet. Ik snap...
  3. +30% grondstoffenproductie

    Hi bedankt voor je snelle reactie. Maar ik zou deze dus wel tegelijktijdig kunnen aanzetten? Of moet ik wachten tot dat de PP bonus afloopt?
  4. +30% grondstoffenproductie

    Hi een korte vraag, Ik heb een +30% grondstoffenproductie voor 48 uur ontvangen in mijn inventaris genaamd "oorlogsinspanning". Nu heb ik momenteel al een +20% grondstoffen productie (gekocht met premium punten) actief. Is het zo dat deze 30% boven op deze al actieve 20% komt? En ik dus een...
Bovenaan