Recente inhoud door maretan

1. maretan

Top/flopstammen

Wel in andere games doet de top dat toch ook vaak na retirement, moet toch wat doen
  2. maretan

Top/flopstammen

Clear - block ok Fake - block ok Edel - block ok Groei - block ok Werk gedaan
  3. maretan

Einde Wereld Awards

Combinatie wegvallende algemene tw-motivatie, corona-stress in lockdown en toenemende spanning omtrend mijn thuis-situatie, drukte met full-time werk en andere dingen zorgden ervoor dat ik al minder actief werd, en ook bij de rest van cabbage. Steeds meer naar de achtergrond verdwenen, op een...
  4. maretan

Praathoek

Pffft, ik log ook weer eens ergens voor een paar uurtjes, meteen rang 1 odd en od Naam weer eer aangedaan :rolleyes:
  5. maretan

[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Donder op rens :p, ik ben de enige nu die tigor op dag 1 mag beulen
  6. maretan

Wat een liefde hier weer. Dacht dat we motjes zochten?
  7. maretan

Mijn 200iq play leverde me een rol op in me inbox, echter was het een 300iq play van antraxxol, dus ja ik speel voor nu mee :p
  8. maretan

Op de deelnemerslijst staan is dan toch optioneel :engel:
  9. maretan

Stavlov, rollenlijst zegt al dat hij sjamaan is, nuff said. Capricorno, vrouwen aan de macht.
  10. maretan

WvW Verledens

Lynch dag 1 voor volgend potje
  11. maretan

[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Timing was wel bizar mooi ja. Was deze ook geweest, als ctrl was gelynched, was CI direct erna als wolf gestorven door ctrl zijn jagersschot, waarna itsdash werd gelunched, want die zou bij CI slapen, maar met CI dood blijft hij dus thuis ^^. En dan was het jokers, vvhaaren, materlotti en...
  12. maretan

En dat klaagmuur bericht van joker, dat was pure gok, al dacht jokersbrain dat green de DO was, doordat lunch dag 2 daarop mislukte (door heksendrankje btw). Ook vesloot hij soort van sportief te lunchen op fam omdat puga doodviel, anders was het tigor geweest, en daarmee ook itsdash die daar...
  13. maretan

Dubbele ziener pakte idd veel sterker uit dan gedacht, zeker gezien iedereen er ondanks de no claims er vrij goed in slaagde hun rollen te kunnen communiceren. Petje af voor jokersbrain die er nog bijna in slaagde iedereen om de tuin te leiden vandaag :p Jammer van de early claims ook, en van...
  14. maretan

Het feest was ten einde gekomen, en haast iedereen lag op bed, terwijl buiten de storm begon af te vlakken. Niet iedereen kon slapen, een paar van de gasten bleven rusteloos. Ze waren het over 1 ding eens. Jokersbrain was een revolutionist. Gezamenlijk slopen zij zijn kamer binnen, en zagen...