Recente inhoud door maretan

  1. maretan

    Stelling van de dag

    de wereld gaat wel trager, maar is wel veel behapbaarder voor een hoop spelers en teams. Doordat pp en events niet meespelen is het veel lastiger om edels op peil te houden, wat betekend dat je voor een echt top account 24/7 wilt farmen, en dat voor 9-12 maanden lang. dan liever een wereld die...
  2. maretan

    Stelling van de dag

    is leuk voor de nolifer minder leuk voor de wereld niet van toepassing op elk account met insane plunderaars hier op de wereld? Die hele paragraaf waar in die uitspraak staat slaat niet eens op UM maar meer als algemene uitspraak. daarbij is het, zoals UM zelf al aangeeft, eerder positieve...
  3. maretan

    Stelling van de dag

    en w98 is nog een snelheid 1 wereld vs de snelheid 2 hier. helemaal mee eens, maar was meer dat de nummers die je noemde vrij hoog waren voor de huidige situatie op de wereld ^^
  4. maretan

    Stelling van de dag

    er van uit gaande dat dat allemaal in muntjes gaat dan, en niet in uitbouw, en dat de munten geslagen zijn met een zwarte muntenvlag. Sowieso zit ook een flink deel van de top tien niet aan die 1600 (edellimiet 56+) munten nu.
  5. maretan

    Contest: Presenteer je account

    @BloodWolf14 ze kennen je niet :O
  6. maretan

    Praathoek

    @Heres20BucksKillMe zal lars wel zijn ^^
  7. maretan

    Contest: Presenteer je account

    niet meer op de sukke aanwezig?
  8. maretan

    Praathoek

    presenteer je alliantie kan SR ook meedoen zonder gekheid, presenteer je account zou mijn voorkeur hebben
  9. maretan

    Praathoek

    97 is wel beetje valsspelen :P 'gespeeld heeft' dus niet meer ^^
  10. maretan

    Praathoek

    deze weet ik wel: CL18, W52, W47 ben benieuwd of men bij mij 3 werelden weet die niet in mijn handtekening staan
  11. maretan

    Stelling van de dag

    ik bedoelde hier specifiek de accounts, de spelers zelf zijn van enorme waarde om te farmen idd
  12. maretan

    Stelling van de dag

    QQ/Vinci nu opnemen staat zon beetje gelijk aan het einde van je stam
  13. maretan

    De Vuile Was van Continent 45

    heerlijk topic dit ook. de vuile was van c45, en het gaat over alles wat geen c45 is
  14. maretan

    De Vuile Was van Continent 45

    dit bestaat al soort van, je mag per ipadres maar 1 account per wereld bespelen. niet alleen scholen, ook studentenhuizen of bepaalde appartementen complexen die centraal internet hebben geregeld.
  15. maretan

    De Vuile Was van Continent 45

    echte winst is weggespeeld worden zodat je vrijheid hebt
Bovenaan