Recente inhoud door Magnificus

  1. Praattopic

    Je gaat nog meer van hetzelfde krijgen. Wereld is dood, zijn weinigen die er nog in investeren of de moeite willen nemen actief te deffen. Het is ook vechten tegen de bierkaai, zit weinig perspectief in. Zal wat kijken worden wie tijd en goesting heeft als er massa's komen.
  2. Spotprenten topic

    De enige uitdaging zo is om genoeg vlaggen te farmen voor dat ook gedeactiveerd wordt.
  3. KATAS op boer BY Moral

    Lekkere sloopfake
  4. Grijs

    Gaat niet op onze beslissing teruggekomen worden, gaat tussen jullie en Blood gaan.
  5. Grijs

    Je mag terecht blij zijn: jullie hebben wat je willen - een makkelijke wereldwinst zonder uitdaging. Geniet ervan, het ga je goed
  6. Grijs

    Als dit waar zou zijn, zouden we wellicht blijven spelen - niet?
  7. Grijs

    Als jij aangeeft welk deel subjectief is, zal ik even verderhelpen met objectiveren.
  8. Grijs

    Beste forumgangers, De accounts Dabbeljoe, Slabiack, Testenvoortoegang en Magnificus hebben vandaag besloten grijs te gaan. Reden is dat een welbepaalde stam al heel de wereld op een laagzuchtige manier alle uitdaging probeert te vermijden om koste wat kost een wereldwinst binnen te halen. Nu...
  9. Top/flopstammen

    Leuk dat je dit benoemd. Ik mis hier nog een tegenreactie op - de reactie van Too hot heeft geloof ik als bliksemafleider gewerkt. Ik denk dat velen het zouden appreciëren moest hier nog een repliek op komen. Alvast bedankt! Koen
  10. De stabwereld 77, Magnificus

    Denk even 5 seconden na. 4 mag ook, kies maar. Heb ik de stam verlaten - ja. Als de helft inactief is, je een dood forum hebt en de 'actieve leden' barbaren edelen tijdens een massa, sorry dan is voor mij de kous af. Je zegt er komen nog werelden. Correct. Als je zo speelt, ga je altijd...
  11. Top/Flopstammen

    Ik begrijp dat je die assumptie maakte en neem het je ook niet kwalijk. Dit is ook geen onlogische gedachtengang. Ik kan je wel eerlijk zeggen dat er op dat moment nog geen enkele coördinatie op stamniveau tegen KAAS bestond. Dan is het wel jammer dat we het nu tegen 3 stammen moeten opnemen...
  12. Top/Flopstammen

    Exact, moet je ook weten -AT gaat dit ongetwijfeld bevestigen- dat dit op spelersniveau was en niet op stamniveau. Cropsla heeft dit individueel met AT georganiseerd, dit was op stamniveau bij de meerderheid zelfs niet bekend.
  13. Top/Flopstammen

    Ergens kan ik je hier in volgen, in de zin dat we een BG hebben met AT. Waar ik je niet in kan volgen is het tegelijk aanvallen. Ik geloof dat wij jullie zelfs nog niet aangevallen hebben (alleszins niet voor jullie massa) en hier waren ook nog geen concrete plannen toe - toch niet op...
  14. Top/Flopstammen

    Goede avond allemaal, Fijn om te zien dat het forum zo actief is. Het is inderdaad zo dat KAAS kwalitatief beter is, daar hoeft zelfs niet over gediscussieerd te worden. Gegeven de banden die er zijn tussen STS, .Fly en KAAS wordt het natuurlijk ook wel moeilijk om veel te realiseren als stam...
Bovenaan